Gå til innhold

P-pillen/minipillen CERAZETTE

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde en spontanabort i april og begynte etter en uke på cerazette, på råd fra legen på kvinneklinikken.

Det har vært helt greit, har ikke merket noe av at jeg går på den. Men denne uken tok jeg altså siste uken av brettet(tok altså pille nr 28 i dag) og jeg har ikke hatt noen blødning. Er det normalt da? Trodde at man fikk blødning samme hva når man gikk på p-pillen jeg.

(håper selvfølgelig at jeg slipper hele tullet :ler: men blir jo litt bekymra da jeg aldri har opplevd dette på andre p-piller jeg har gått på...)

Flere som ikke har blødning når de går på denne pillen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har gått på den i over ett år, og har, bortsett fra noen bittesmå blødninger, ikke hatt mensen i det hele tatt. Har ikke merket noen andre bivirkninger, heller, så jeg har tydeligvis sluppet lett unna. Den har vært diskutert opp og i mente her i forumet, så hvis du søker, finner du nok masse info og erfaringer.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke blødd på over ett år nå.

Skrevet

Jeg har fått resept på denne pga blødningsforstyrrelser, men har ikke turt å begynne siden mange opplever å blø i hytt og pine. Det gjør jeg allerede, så det er ikke gøy å bli verre.

Men mange opplever og ikke få mensen i det hele tatt, hvordan vet man at man ikke er gravid da? Hadde vært livredd for det hvis jeg skulle havne i sistnevnte gruppe.... og mistenker at jeg ville brukt MYE penger på graviditetstester.

:forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet
Men mange opplever og ikke få mensen i det hele tatt, hvordan vet man at man ikke er gravid da? Hadde vært livredd for det hvis jeg skulle havne i sistnevnte gruppe.... og mistenker at jeg ville brukt MYE penger på graviditetstester.

:forvirret:

Ja slik tenker jeg også..... Nå vet jeg at jeg ikke er det pga gjentatte blodprøver mange uker etter spontanaborten jeg hadde, men nå skal jeg jo ikke ta flere slike blodprøver og da vil nok tvilen komme snikende, spesielt siden jeg hadde spontanabort sist...

Huff jeg hater dette p-pille styret. Hadde jeg vært noen år eldre hadde jeg garanert gått for at en av oss steriliserte seg, men jeg er bare 29 år og mannen 31 år så vi føler det er for tidelig.

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...