Blueberry Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Går det an å få kjøpt ferdig farget marsipan? Jeg trenger fargene oransje og grønn. Oransje er forsåvidt den viktigste, da jeg trenger mest av denne, og det finnes vel ikke oransje konditorfarge...(?) Alternativet er kanskje å kjøpe sånne ferdige marsipangulrøtter. Noen som vet hvilke butikker som fører disse?
Gjest 1111 Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Oransje kreditorfarge finnes det. Veldig enkelt å farge selv da, hvis du har farge. Gå eventuelt innom en hobbybutikk hvis du ikke finner oransje matfarge i de vanlige butikkene.
Blueberry Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2006 Oransje kreditorfarge finnes det. Veldig enkelt å farge selv da, hvis du har farge. Gå eventuelt innom en hobbybutikk hvis du ikke finner oransje matfarge i de vanlige butikkene. ← Unnskyld, men jeg måtte bare le... :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har bare sett noen små pakker med farget marsipan fra Odense. Men det er bare nok til litt pynt, en liten pølse av bla, rød og grønn marsipan.. Men hvis du blander rød og gul konditorfarge, kan du ikke få orange marsipan da?
Blueberry Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2006 Men hvis du blander rød og gul konditorfarge, kan du ikke få orange marsipan da? ← Joda, jeg gjorde dette sist jeg lagde det. Begynner bare å tenke *spare tid*... Må bake 2 kaker til helga. Og jeg har eksamen neste uke. Ville bare forhøre meg...
Gjest 1111 Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Fnis.. ja, du skjønner, slike er kreditorfarger sitter litt bedre enn konditorfarger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå