Lykketrollet Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg vet jeg vil ha hvit kake og at jeg skal bake kaken selv med hjelp av min mor... Har noen av dere smakt kake med sukkerpasta? Har litt lyst på det, for det ser så fint ut...men har aldri smakt det før. Er det vanskelig å jobbe med sukkerpasta? Må bestemme meg snart!
Gjest piaf Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har overhodet ikke greie på dette, men så tilfeldigvis oppskrift og beskrivelse på denne typen bryllupskake (tror jeg) i siste nr av Good Food Magazine (juni-nummeret, fåes kjøpt på Narversen).
Lykketrollet Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har overhodet ikke greie på dette, men så tilfeldigvis oppskrift og beskrivelse på denne typen bryllupskake (tror jeg) i siste nr av Good Food Magazine (juni-nummeret, fåes kjøpt på Narversen). ← Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke ut!
summer25 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Fra Pals kan du få helt kritt hvit marsipan, hvis det kun er fargen du er ute etter. Når jeg engang gifter meg (når enn det blir... ) vil jeg også ha sukkerpasta. Jeg har ikke jobbet med slik deig før, men er jo mange som gjør det. Jeg ville rådet deg til å finne en oppskrift og prøve deg fram litt. Lykke til
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Sukkerpasta smaker godt, det er søtt, rett og slett. Det er veldig lett å jobbe med, ikke ulikt marsipan. Den kan farges og kjevles til lokk på samme måte.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Sukkerpasta smaker INNMARI søtt, så da bør man tenke nøye over hva man fyller kaken med Men det er like lett å jobbe med som marsipan.
Lykketrollet Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Oi! Tusen takk for svar!! Jeg kunne nesten tenke meg til at sukkerpasta er søtt....derfor skal vi fylle kaken med masse friske bær, jordbør og bringebær bl.a. Da tror jeg valget er tatt....sukkerpasta it is... Endret 24. mai 2006 av Lykketrollet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå