Gå til innhold

Sukkerpasta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg vil ha hvit kake og at jeg skal bake kaken selv med hjelp av min mor...

Har noen av dere smakt kake med sukkerpasta? Har litt lyst på det, for det ser så fint ut...men har aldri smakt det før.

Er det vanskelig å jobbe med sukkerpasta?

Må bestemme meg snart! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har overhodet ikke greie på dette, men så tilfeldigvis oppskrift og beskrivelse på denne typen bryllupskake (tror jeg) i siste nr av Good Food Magazine (juni-nummeret, fåes kjøpt på Narversen).

Skrevet
Jeg har overhodet ikke greie på dette, men så tilfeldigvis oppskrift og beskrivelse på denne typen bryllupskake (tror jeg) i siste nr av Good Food Magazine (juni-nummeret, fåes kjøpt på Narversen).

Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke ut! :)

Skrevet

Fra Pals kan du få helt kritt hvit marsipan, hvis det kun er fargen du er ute etter. Når jeg engang gifter meg (når enn det blir... :forvirra:) vil jeg også ha sukkerpasta. Jeg har ikke jobbet med slik deig før, men er jo mange som gjør det. Jeg ville rådet deg til å finne en oppskrift og prøve deg fram litt.

Lykke til :)

Skrevet

Sukkerpasta smaker godt, det er søtt, rett og slett. Det er veldig lett å jobbe med, ikke ulikt marsipan. Den kan farges og kjevles til lokk på samme måte.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sukkerpasta smaker INNMARI søtt, så da bør man tenke nøye over hva man fyller kaken med ;)

Men det er like lett å jobbe med som marsipan.

Skrevet (endret)

Oi! Tusen takk for svar!! :klem:

Jeg kunne nesten tenke meg til at sukkerpasta er søtt....derfor skal vi fylle kaken med masse friske bær, jordbør og bringebær bl.a.

Da tror jeg valget er tatt....sukkerpasta it is...

Endret av Lykketrollet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...