Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg skal til Bergen og ta en eksamen. Reiser opp dagen før, og trenger et sentralt sted og overnatte. Er det noen som kan gi meg noen tips om passende overnattingsteder? Har lett på nettet, men synes det er vanskelig å finne frem til noe passende sted ut fra de beskrivelsene jeg har funnet om de ulike stedene. Jeg har nemlig noen ønskekriterier: A) Eksamen skal tas på Nygårdshøyden, så det hadde vært flott om overnattingstedet hadde vært i nærheten. B) Er nødt til å bruke den siste kvelden til repetisjon. Rommet trenger derfor å inneholde en pult eller lignende slik at jeg får anledning til dette. C) Stedet må gjerne tilby frokost, samt ikke være for dyrt. Dette er ikke noen must's men ønsker fra min side Håper noen kan hjelpe meg et stykke på vei her.
Gjest Gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 http://www.skansen-pensjonat.no/ Veldig koselig og sentralt.
*Ariel* Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Stens hotell Ligger rett ved studentsenteret, da har du alt innen 3 minutter. Park Rett ved det over Skivebakken Framdeles i sentrum, men ca. 10 min å gå til høyden Skansen Som over
Gjest loren Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Jeg jobber i Scandic, send meg en PM og jeg kan få billig pris for deg på et av hotellene der hvis du vil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå