Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

tjohei! :D Fant igjen dette spillet som blir installert i dette øyeblikk. Noen andre som har spilt det? Jeg elsker å lage ultraintense rullekastere med høyt rettnedfall og brå sving nederst hoho :D Da brekker de nakken ;D

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nei svarte det funka ikke her! :sur:

Svineballer! :kjempesinna:

Skrevet

rollercoaster tycoon var et genialt spill...spesielt med addon-pakken loopy landscapes. nr.2 var ikke i nærheten av like bra.. nr.3 er ok, men fortsatt ikke det samme som orginalen..:( jeg har ikke fått orginalspillet til å virke på de siste 3 pcne mine..aner ikke hvorfor...dumme spillet liker ikke nye pcr:P

Skrevet

Hehehe... Towelie :ler:

Meneh...jeg spilte bare Railroad Tycoon, jeg.. litt boring av meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er kjempegøy! Og det virker på min nye laptop... (Prøvde for en måned siden) Liker også Zoo Tycoon, selv om samboeren min liker å putte pingvinene sammen med løvene... :forvirret:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jepp, Rollercoaster Tycoon er artige saker! Fikk usannsynlig lyst til å spille det igjen her om dagen, og denne tråden senker ikke det ønsket.....

Gjest Havcard
Skrevet

Har ikke helt smaken for Rollecoaster Tycoon, men elsker Open TTD...

Gjest Aloha
Skrevet

RCT er kjempemorsomt! Originalspillet er hentet frem fra et skap, håper bare jeg greier å installere på min nyeste pc...

Skrevet

Ja, det er kjempegøy. Nr 2 er best, med nr 1 på en god andreplass. Nr 3 liker jeg ikke i det hele tatt.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ååå ja :-D Det må jeg få tak i igjen! :) Digga det så innmari for noen år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...