Gjest Bekymret Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Hei, jeg er en jente på 16 år som har så store kjønnslepper, det er så utrolig flaut og jeg kan ikke skjønne at gutter kan synes dette er sexy eller tiltrekkende!!! Er det noe galt med meg, jeg har studert meg selv i speilet og har merket at jeg nesten ikke har noe hull i det hele tatt, i så fall så er det veldig lite og smått, er jeg unormal?? vær så snill å svar meg
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Ikke bekymre deg over dette. Har blitt så mye man skal ha komplekser for nå at man til og med bekymrer seg for hvordan man ser ut nedentil. jeg har en indre som er litt større enn den andre, men ingen har noen gang kommentert dette. Gutters smak varierer, og det finnes sikkert en der ute som sikkert finner noen som er større enn "normalen" tennende Du er ikke unormal, du er deg, og for deg er dette normalt
Gjest splæsj Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Det er normalt å ha store kjønnslepper. Har lest et sted at det er veldig vanlig at de indre leppene er større enn de ytre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå