Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Vet at en bør bytte etter bading pga infeksjonsfaren, men gjelder det ved dusjing? Vasker jo underlivet, og ser tampongtråden blir våt, men kan dusjvannet jobbe seg oppover i tampongen? Føler nesten for at jeg bør bytte for å være sikker, men det er bare en time siden jeg tok den i, så den er langt i fra full ennå. Irriterende at jeg ikke tenkte på dette FØR jeg gikk i dusjen
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Jeg bruker aldri tampong i dusjen, men jeg vil anta man bytter den etter en dusj
Gjest 2324 Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Nå pleier jeg å dusje uten tampong, men i fellesdusjer er jo ikke det mulig. Pleier ikke å bytte rett etter dusjen, hvis jeg må dusje med tampong.
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Jeg tar ut tampongen før jeg dusjer, vasker meg og hiver meg over OBpakka rett etter dusjen så ikke blodet skal komme rett etter jeg er rein igjen! Egentlig skulle en ha skiftet underveis dusjen de første dagene, renner jo verre >:--(
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Skifter eventuelt rett etter dusjen. Her tas det ingen sjanser
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Ja, jeg pleier vente med å ta inn tampong til en halvtimes tid etter jeg har dusjet, for å la det bli “vått” nok (ikke pokker om vaselin og glidemiddel skal opp der annet enn til festbruk ). Det var bare et eller annet som gikk helt i surr her, jeg vet ikke om jeg fikk det for meg at jeg hadde dusjet, at jeg ikke skulle dusje, eller hva nå enn som gikk rundt her Hm, jeg går og tar den ut nå, håper at den ikke skraper meg opp, og inn med en ny om en halvtime. Gidder ikke ta sjanser pga noe så bagatellmessig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå