Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var den kjedeligste, safeste og mest gladkristne som vant, mener JEG....

Gjør d noe at han er gladkristen da?? dette blir for dumt argument!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være morsomt å være gladkristen da ;)

Jeg har hele tiden likt Jonas bedre, men Aleksander var hakket bedre syns jeg og fortjente å gå av med seieren. Uansett, håper å få se mer til dem begge to. Tror også at vi får høre mer fra Ørjan og Wisnu, som gikk ut alt for tidlig syns jeg.

Skrevet

jeg tror nok vi kommer til å få høre fra en del av dem uansett hvem som ble nr. 1 og 2..

I fjor vant Jorunn, men jeg har ihvertfall hørt mest fra Tone!

Ikke det at jeg tror aleksander blir en flopp som kjartan, men jeg tror Jonas fikk nok fans til å kunne bli hørt senere!

Skrevet

Skrive under på det Binna og h*n over skriver.

Skrevet

Holdt med Alexander, men hadde helst sett Vivian vinne.

Og fyren er jo passe dum når han sier at andre misforstår når de oppfatter ham som arrogant. Når så mange misforstår det han sier og kroppsspråket hans, bør han nok vurdere å bli tydeligere i meldingene sine.

...men flink til å synge, det er han jo.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Og selvhøytidelig + usympatisk. Flere enn meg som la merke til det hovne blikket han sendte audition-Jenny idet hun trådte over scenen for å overrekke Solveig og Kåre Magnus konvolutten med navnet på vinneren?

Jeg mener, jeg flirte endel av Jenny selv, men hadde aldri i verden sendt henne DET hovmodige blikket mens man stod på en scene som deltager i en konkurranse. Godt det var kameraer til stede som fanget det opp. Jonas derimot, stod og smilte vanlig og høflig. Aleksander..blæh.

Enig!

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Anette Huff og Gjest: Dette dere påstår med Aleks hovmodige blitt på Jenny stemmer absolutt ikke!! Det er ren løgn!!

Jeg syns det er utrolig usaklig og kjempeteit å skrive noe som ikke stemmer i det hele tatt!

Jeg har tatt opp idolfinalen, og så reprisen i dag.. Jeg studerte Aleks spesielt for å se dette som dere påstår, og det er ikke sant i det hele tatt! Aleks står og klapper og smiler hele tiden han, men JONAS han klapper ikke en gang! La dere merke til det, hæh????????????????????

Så der fikk dere den!!! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel et spørsmål om tolkning. Mange synes nok at vinneren så noe hovmodig ut.

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Det verste jeg har hørt..."tolkning" du! Det er fakta!!

Aleksander var litt alvorlig akkurat da Jenny kom inn, men det var ikke hovmodig, han var bare veldig nervøs. Han stod slik med jern-annsikt da svaret ble lest opp, så det var ikke noe hovmodig blikk.

Aleksander klappa og smilte myyyyye mer enn Jonas faktisk, og det kan jeg si med 100 % sikkerhet! Jeg har sett det om og om igjen..

Fytti, syns det er så teit å ta ibruk slike usanne påstander for å slenge dritt om vinneren! Det norske folk har talt: flertallet syns Aleksander er flinkere enn Jonas, thats it!!! :)

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Og er det egnentlig så mange som syns han så hovmodig ut?? Det er vel bare dere to som har ment det så langt her..? Ikke si ting dere ikke vet dere.....

Skrevet

Hurra for Aleksander. Han er en verdig vinner. Og en fin type også!

Skrevet

Jeg har hatt Jonas som favoritt helt siden semifinalene og hadde vel egentlig håpet han skulle vinne.

Men Aleksander hadde den beste fremføringen av vinnerlåta (det var vel mest en Aleks-låt, ingen Jonas-låt....) så at han vant var helt greit.

Tror faktisk Jonas tjener mest på at han ikke vant. Idol-vinneren har dårligst tid på seg å få ut et album og disse blir derfor veldig preget av hastverk og oppkonstruerte dusinvare-sanger. Nr. 2 derimot, har ikke det presset på seg og kan derfor legge både mer tid og sjel i plata.

For, ja, jeg tror flere enn vinneren får platekontrakt denne gang også! ;)

Gjest Gjest_Bette_*
Skrevet

glad han vant! Heiet på han lenge, og synes han var helt klart flinkest i finalen. Kulere type, mer pop-idol enn jonas.

Gjest Anette Huff
Skrevet
Og er det egnentlig så mange som syns han så hovmodig ut?? Det er vel bare dere to som har ment det så langt her..? Ikke si ting dere ikke vet dere.....

Gå og tygg på et brød. Jeg har faktisk web-tv og kan se finalen om igjen og om igjen jeg også, hvis jeg nå hadde GIDDET (fin hobby du har gitt, sitte og se på repriser!).

Og jo, det var et helt klart hovdmodig ansiktsuttrykk.

*sier ting hun vet*

Skrevet
Gå og tygg på et brød. Jeg har faktisk web-tv og kan se finalen om igjen og om igjen jeg også, hvis jeg nå hadde GIDDET (fin hobby du har gitt, sitte og se på repriser!).

Og jo, det var et helt klart hovdmodig ansiktsuttrykk.

*sier ting hun vet*

Bare tenk litt på at det som ser ut som et hovmodig ansiktsuttrykk for deg ikke nødvendigvis ser ut som et hovmodig aniktsuttrykk for andre. Folk har forskjellig oppfatning.

:)

Jeg syns ikke han så hovmodig ut.

Gjest Anette Huff
Skrevet

Right back at you. Et ikke-hovdmodig ansiktsuttrykk for deg kan oppfattes som et hovmodig ansiktsuttrykk for andre. Dette er elementær psykologi, og jeg skjønner ikke hvorfor Lene skriker så høyt om at det _ikke_ var et hovmodig ansiktsuttrykk. Hver sin teori.

Merkeligvis satt jeg og så på finalen med en hel bunch med folk, og 98% av disse oppfattet uttrykket til Aleksander som hovmodig. Gjengs oppfstning. Jaja, kjekt med venner som deler ens perspektiv på ting ;)

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet (endret)

Gå og se reprisen om igjen da, så får du se at du og vennene dine er helt på en snurr og ikke har peiling i det hele tatt!

Tydelig at du og dine venner har gjort dere opp en mening om Aleksander og nekter å innse at den rette mann vant!

Blir så forbanna over slike teite utsagn som ikke er sanne i det hele tatt, hovmodig blikk du liksom. Se det om igjen på netttv du, skal gjøre det jeg også, så har jeg enda mer grunnlag for å vise at du tar feil :grine2:

Og jepp, så se på idol har vært som en hobby for meg i det siste, i tillegg til mange andre hobbyer jeg har ;)

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Skrevet
Bare tenk litt på at det som ser ut som et hovmodig ansiktsuttrykk for deg ikke nødvendigvis ser ut som et hovmodig aniktsuttrykk for andre. Folk har forskjellig oppfatning.

:)

Jeg syns ikke han så hovmodig ut.

ikke jeg heller

Skrevet

Hovmodig eller ikke hovmodig-Aleksander kan hvertfall ikke beskyldes for å ha Jim Carrey tryne med masse mimikk. Han har noen få ansiktsutrykk han. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...