Gå til innhold

Hurra for Aleksander!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Grattis! Du er kul!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anette Huff
Skrevet

Og selvhøytidelig + usympatisk. Flere enn meg som la merke til det hovne blikket han sendte audition-Jenny idet hun trådte over scenen for å overrekke Solveig og Kåre Magnus konvolutten med navnet på vinneren?

Jeg mener, jeg flirte endel av Jenny selv, men hadde aldri i verden sendt henne DET hovmodige blikket mens man stod på en scene som deltager i en konkurranse. Godt det var kameraer til stede som fanget det opp. Jonas derimot, stod og smilte vanlig og høflig. Aleksander..blæh.

Gjest gjest1
Skrevet
Og selvhøytidelig + usympatisk. Flere enn meg som la merke til det hovne blikket han sendte audition-Jenny idet hun trådte over scenen for å overrekke Solveig og Kåre Magnus konvolutten med navnet på vinneren?

Jeg mener, jeg flirte endel av Jenny selv, men hadde aldri i verden sendt henne DET hovmodige blikket mens man stod på en scene som deltager i en konkurranse. Godt det var kameraer til stede som fanget det opp. Jonas derimot, stod og smilte vanlig og høflig. Aleksander..blæh.

Da er du vel dum, Anette. ;)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116922

Gjest Trønder
Skrevet

Aleksander er kjempekul ja!! Syns han fortjente å vinne, han sang idollåten dobbelt så bra som Jonas.

Jonas har en kul stemme og er en grei fyr, ja, men Aleksander har en mye bedre utviklet stemmekontroll og kan synge i flere sjangre enn Jonas.

Se for dere Jonas synger "kissed by a rose", han ville sprukket på første tone, det er jeg sikker på! Jonas har valgt safe låter hele veien, og det har han scoret høyt på.

Aleksander har tatt flere utfordringer og stått på så godt han kunne, og han har virkelig blitt bedre og bedre hver gang! Jeg bøyer meg i støvet for Aleksander...

Skrevet

Jeg har ikke sansen for Aleksander i det hele tatt, ei heller Vivian. Ser for meg at han blir en selvhøytidelig døgnflue uten sjarm.

Skrevet

Jeg hadde også håpet Jonas skulle vinne...=) Liker hans stil bedre.

Skrevet

Jeg har heia på Jonas etter at Ørjan gikk ut.

Jonas har en bedre stemme synes seg, og han takler media mye bedre. Aleksander har sett ned stort sett hele tiden.

Skrevet

Jeg syns begge var kjempeflinke på sin egen måte. Men likevel mener jeg at Jonas er mer "fastlåst" i sin sjanger, mens Aleksander er mer allsidig (og takler kanskje bedre den musikkstilen som Idol-konseptet legger opp til). Nå skal det nevnes at jeg har en rar fascinasjon for trøndere da, ikke at det har påvirket meg.. :sjenert:;) Heia Aleksander! :klappe:

Skrevet

Var den beste som vant. Er veldig fornøyd med at Alexander vant. Stemte på han selv.

Skrevet

Det var den kjedeligste, safeste og mest gladkristne som vant, mener JEG....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Han sang jo flere sanger som er langt vanskeligere enn de Jonas sang.

Skrevet

Men stemmen hans er mye kjedeligere.... dessuten liker jeg bedre sangene Jonas sang, uansett vanskelighetsgrad.

Skrevet

Jeg vil heller han med best stemme skal vinne, enn han som velger de kuleste sangene. Jonas ville blitt en ny Kjartan, en flopp. Heldigvis vant Aleksander.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med at Aleksander vant, driter i om han er kristen eller at noen synes han virker arrogant. Han var best.

Skrevet
Aleksander er kjempekul ja!! Syns han fortjente å vinne, han sang idollåten dobbelt så bra som Jonas.

Jonas har en kul stemme og er en grei fyr, ja, men Aleksander har en mye bedre utviklet stemmekontroll og kan synge i flere sjangre enn Jonas.

Se for dere Jonas synger "kissed by a rose", han ville sprukket på første tone, det er jeg sikker på! Jonas har valgt safe låter hele veien, og det har han scoret høyt på.

Aleksander har tatt flere utfordringer og stått på så godt han kunne, og han har virkelig blitt bedre og bedre hver gang! Jeg bøyer meg i støvet for Aleksander...

:klappe: Som jeg skulle skrevet det selv. Gratulerer Alexander! :blomst:

Skrevet

Hehe, i motsetning til Helt Lost tror jeg at Aleksander blir den nye Kjartan, mens Jonas har mye mer særpreg. Men kanskje det var like greit at han ikke vant, foruten om første sesong er det jo den som kom på plass nummer to som har solgt mest plater! Heia Jonas!!!

Skrevet

Noe jeg synes er bra med Aleksander er at han spiller mange instrumenter selv, og skriver låter. Dermed blir han ikke bare en sanger, men kan bidra på de andre områdene selv også.

Og jeg synes da ikke han fremstår som glakristen, men som en med en god bakgrunn og føttene plassert godt på jorden. En flott gutt.

Skrevet

Hurra for Aleksander.

Liker humoren hans kjempegodt.

Skrevet
Jeg er kjempefornøyd med at Aleksander vant, driter i om han er kristen eller at noen synes han virker arrogant. Han var best.

som jeg skulle sagt d selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...