Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, er det noen av dere der ute som kan noe om FrontPage?

Jeg har tatt på meg litt enkel redigering av en side som allerede er laget. Det er snakk om en side for et idrettslag, der de gjerne vil ha inn resultater for fotball-laget osv.

Har begynt å fikle litt med det i kveld, men er ganske så blank, ja. Og nå har jeg tydeligvis rotet det skikkelig til på en av subsidene. Jeg får opp den nye teksten og bildet som jeg har lagt inn når jeg åpner siden i FrontPage, men på nettet får jeg kun feilmeldingen "Siden kan ikke vises". Har lagret flere ganger, men det funker altså ikke.

... når jeg trykker forhåndsvisning, kommer det opp en linje øverst hvor det står at "noen av elementene på denne siden må lagres eller publiseres for å kunne vises i forhåndsvisning".

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lagret på nytt? Og så må du laste opp siden på nytt..

Skrevet

Ja, jeg har lagret på nytt. Men redigerer rett på siden, da trengs den vel ikke å lastes opp på nytt?

.. har redigert på de andre subsidene, det funker veldig bra. Tydeligvis noe kødd jeg har gjort på den ene siden...

*knis* Må bare le, jeg er så innmari blank på dette! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Husk å oppdater nettleseren din.

Skrevet

Et annet tips er også å ALLTID lage en sikkerhetskopi før man begynner å fikle. Så kan du enkelt laste kopien opp igjen på nettet dersom noe roter seg til.

:sjenert: Jeg snakker altså av egen erfaring.

Når det gjelder feilmeldingen din, så sjekk at siden ligger i rett mappe.

Skrevet

Vi fant ut av det! :)

Det var rett og slett sånn at hyperkoblingen gikk til en side med liten forbokstav, mens jeg hadde lagret den med stor forbokstav. Vi hadde en følelse av at det var det som var trøbbelet, men klarte ikke å finne hvor hyperkoblingen gikk. (det er en java applet).

Men takk for gode innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...