Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om det selges pakker med jordbærstrø (slik som de har til softis) i butikker? Eventuelt hvor?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

De har det ihvertfall på Ultra på Bryn senteret

Gjest Emera
Skrevet

Å, da må jeg ta en tur på Ultra her. Jordbærstrø er godt!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg så det på rimi! Samme pakke som tutti frutti og en til...

Gjest Gjest
Skrevet

Da sjekker jeg ut rimi og ultra :) Takk for svar!

Gjest gjest1
Skrevet

Men de koster oppi 100 kr, da. Dyre greier :(

Gjest Emera
Skrevet

:overrasket: Oi. Festmat, med andre ord...

Skrevet

:overrasket:

HVor stor var pakken da?

Gjest gjest1
Skrevet

Nei det er bare sånn stativ med 3 glass"kar" som pleier å ha salt og pepper og krydder i. Ikke store heller! Svindel!

Gjest Emera
Skrevet

Oki. Men da blir det jo straks klarere hvorfor det koster en femmer ekstra for soft-is med strø...

Skrevet

Se der med kakastrø og slikt om det kan være noe der. Så kan jo Lidl ha noe, de har jo så mye rart.

Vet mamma kjøpte noe i Danmark et år hun var der...

Skrevet

Er det her snakk om jordbærstrø slik det var i "gamle dager", eller det man får når man kjøper softis med jordbærstrø nå - slike litt store sukkerkorn med lys rosa farge? Jordbærstrøet var så mye bedre før da det var bittesmå korn med deilig jordbærsmak. Nå synes jeg bare det smaker sukker med hint av en forferdelig kunstig jordbærsmak. Det er mulig det er jeg som har blitt eldre og mer kresen på smaken, men jeg vet i alle fall at kornene var mye mindre før.

Hvis strøet som selges er slikt det var før må jeg snarest mulig komme meg på en butikk som selger det :sikle:

Skrevet

O'Boy med jordbærsmak?

Gjest gjest1
Skrevet

Åååh jeg hsuker før dro vi ned til hirtshals og kjøpte mixmic! Slurp :(

Skrevet
O'Boy med jordbærsmak?

Nei, tror nok ikke det er det jeg er ute etter. Hmm.. er det ingen andre som husker at jorbærstrøet var annerledes før? Det gjelder forsåvidt krokanstrø også. Ikke noe godt lenger :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

det er to forskjellige strø, et som er som små hagl og det andre som er nesten som pulver. pulveret likte jeg alltid best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...