Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 når jeg er på gynekologisk undersøkelse og ligger der og skrever, kan legen se rumpehullet mitt? jeg har nemlig hemorroider og syns det er flaut og vil ikke at han skal se det jeg bruker alcos anal og det hjelper men vil ikke at han skal se eller kommentere det i det hele tatt! (fikk det når jeg hadde anal- sex og vil ikke forrtelle ham dette heller...)
Gjest 2324 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Ja, det kommer han nok til å se. Tror ikke du skal bry deg med det, han har nok sett det meste.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Ja, men han vet jo ikke om det er pga analsex eller hard mage
Orestes Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Om du er heldig, så ser han det, kommenterer det, og kan fortelle deg hva annet du eventuelt kan gjøre med det.
Leo Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Et gammelt(?) kjerringråd mot hemorroider er å sett rumpa i et fat med rødvin et kvarters tid. Helt sant og det hjelper! H*n ser forresten flere rumpehull på en dag enn de fleste av oss gjør i løpet av et helt liv, så det ville jeg ikke ha bekymret meg over. Det verste som kan skje er at h*n kan hjelpe deg med problemet!
Leo Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Hva er hemorroider? ← Utposning av blodårer i og omkring analåpningen. I beste fall klør det, i verste fall er det skikkelig vondt og blør! De fleste opplever det en eller annen gang i livet og det er overhodet ikke flaut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå