Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Det er mange som sier mye, men kan noen fortelle meg; kan en dusje rett etter å ha tatt solarium? går dette utover fargen? eller bør jeg vente til litt senere på dagen? bør jeg dusje først?
Titti72 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Det har ingen ting å si. Men det er jo lurt å skrubbe huden før du soler deg. Fargen går inn i hudlagene dine og legger seg ikke bare i det øverste laget.
Gjest tindra Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 MANGE som tror man ikke kan det, men det er trygt som bare det! Brunfargen skyles ikke av; ) Den sitter på slik som farge du får UTE.. Du kan dusje både før og etter, skrubb brukes frm ja..ikke etterpå, for DET kan fjerne litt farge
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 som kjent, er man ikke brun når man kommer ut av solariumet, fargen kommer gradvis utover kvelden. ikke dusj like etter du har solet deg, samme om det er ute eller i solarium, raske temperaturforandringer setter nemlig en brems på bruningsprosessen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå