Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Har fått en rød flekk/klump rett ved siden av armhulen.. Vært der i bortimot en mnd.. den er 1,5 cm lang, og nesten 1 cm bred. Lurer på om det er føflekk eller utslett :gruble: Det klør litt hver dag..men blør ikke. Har ikke deo eller såpe, og har ikke noe lignendes ellers på kroppen.. Føflekker har jeg, men ikke så store .. Minner meg kanskje litt om psoriasis i utseende, men det er jo bare denne ene flekken da.. hmm :gruble:
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Har fått en rød flekk/klump rett ved siden av armhulen.. Vært der i bortimot en mnd.. den er 1,5 cm lang, og nesten 1 cm bred. Lurer på om det er føflekk eller utslett :gruble: Det klør litt hver dag..men blør ikke. Har ikke deo eller såpe, og har ikke noe lignendes ellers på kroppen.. Føflekker har jeg, men ikke så store .. Minner meg kanskje litt om psoriasis i utseende, men det er jo bare denne ene flekken da.. hmm :gruble: ← mente at jeg ikke har byttet merke innen deo eller såpe..så det er ikke noe der jeg reagerer ¨på
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Hvis den er litt flassete er det trolig et utslett/eksem... Jeg har i hvert fall fått noen slike i løpet av vinteren; huden er følsom og når den først blir skadet (kviser(klør) blir det lett et utslett der. Uansett kan det kanskje være en ide å få lege til å se på det?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Hvis den er litt flassete er det trolig et utslett/eksem... Jeg har i hvert fall fått noen slike i løpet av vinteren; huden er følsom og når den først blir skadet (kviser(klør) blir det lett et utslett der. Uansett kan det kanskje være en ide å få lege til å se på det? ← Syns det er litt flaut å gå til legen.. FÅr meg til å føle meg som en hypokonder.. Men har vært der i en mnd nå..å jeg skjønner ikke hva det kan være.. Får få mamma eller noen andre til å ta en kikk..kanskje de skjønner mer.. Er livredd for kreft...da det ligger til familien.
afr0dite Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Syns det er litt flaut å gå til legen.. FÅr meg til å føle meg som en hypokonder.. Men har vært der i en mnd nå..å jeg skjønner ikke hva det kan være.. Får få mamma eller noen andre til å ta en kikk..kanskje de skjønner mer.. Er livredd for kreft...da det ligger til familien. ← Det er ikke kreft
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Det er ikke kreft ← Hvordang kan du si noe sånn uten å sett det?????????????????????????
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Jeg sjekket noen for en tid tilbake, som endret seg osv. Min lege sa at om de stod ut fra huden (min hadde falt av på mystisk vis ) så er det ikke en føflekk. Så når du beskriver din som en klump så er det kanskje ikke det? Men bestill en time og sjekk den ut
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Jeg sjekket noen for en tid tilbake, som endret seg osv. Min lege sa at om de stod ut fra huden (min hadde falt av på mystisk vis ) så er det ikke en føflekk. Så når du beskriver din som en klump så er det kanskje ikke det? Men bestill en time og sjekk den ut ← hørtes merkelig ut, for jeg har to utstående føflekker!!
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 hørtes merkelig ut, for jeg har to utstående føflekker!! ← Jeg har også flere føflekker "utenpå" huden, som minner om rosinbiter som sitter fast.. Så den forklaringen har enten fått modifikasjoner, eller så er den rett og slett feil
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Uansett så bør du sjekk den hos legen, du har ikke hypokondertenser av den grunn.
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #12 Skrevet 20. mai 2006 Ja, jeg syntes også det hørtes merkelig ut, men han sa så...
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #13 Skrevet 20. mai 2006 Ja, jeg syntes også det hørtes merkelig ut, men han sa så... ← Jeg har hvertfall fjernet sånne føflekker. kan jo tenkes man deler "føflekker" opp i kategorier?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #14 Skrevet 20. mai 2006 Å bastant skrive at det er ikke kreft er egentlig teit, men sannsynligvis sant. Men synes du bør sjekke hos lege alikevel...
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #15 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har hvertfall fjernet sånne føflekker. kan jo tenkes man deler "føflekker" opp i kategorier? ← Ja, jeg fjernet noen i tenårene, og da sa han ikke at det ikke var føflekker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå