Gjest Chloe Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er på jakt etter tips om ditt beste feriested og/eller også beste hotell. Selv har jeg vært endel på farten, men er litt lei av bomturer. Derfor kjekt med andres anbefalinger!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Namibia og Cape Town er mine favoritter. Flybillett ned koster rundt 10.000,- og prisnivået der nede er veldig lavt.
Klips Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 SørAfrika: Cape Town og Garden Route. Vindistriktet, fjellene. Bo på små, luksuriøse Lodge'r. Ingenting koster noe når man først er kommet ned. Utrolig vakkert landskap. Delfiner, hval, pingviner, struts. Og selvfølgelig løver, elefanter...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Kenya er også et fint ferieland. Afrika er i det hele interessant.
Madde:) Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Jeg vil anbefalle deg at du tar en tur rundt i syd europa, besøk byene; - Paris. - St tropez. - Marsielle. - Cannes. - Nice. - Lyon. - Chamonix. - Milan. - Pisa. - Roma. - Andorra. - Monte carlo. - Korsika er også verdt et besøk!
liv Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Malindi i Kenya, med diverse utflukter som bush-safari(se hvordan de bor inne i bushen) og ordentlig safari. Det er mulig å flybill til Nairobi for 7-8000, vet ikke hva det koster etter det nå. Er noen år siden vi var der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå