Gjest Frigg Skrevet 21. juni 2006 #81 Skrevet 21. juni 2006 Det er fullt mulig at noen oppfattet noe som krekenden, men jeg synes det blir galt å slette HELE innlegg av den grunn. Dersom noe er på kanten får det vel holde med en advarsel, den totalitære slettingen oppfatter jeg som en måte å kvele debatter som kan være veldig lærerik, og som til og med kan utvikle en bedre forståelse for hva som er passende/upassende oppførsel.
Trebarnsmor Skrevet 22. juni 2006 #82 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg har aldri mistet eller "nesten mistet" mine barn i bakken. Om Britney har det, så driter jeg i det. Jeg gidd ikke involvere meg i hennes liv. Hun startet sin karriere som en drittunge, og jeg regner med hun har sine problemer. Vet ikke så mye ang henne eller andre kjendiser, for jeg interesserer meg ikke i det hele tatt. Jeg passer på meg selv og mitt. Media vet jeg litt om. Det kan se sånn og sånn ut. På det bildet der Britney mister ungen, det ser sånn ut ja. Endret 22. juni 2006 av Trebarnsmor
Azi Skrevet 24. juni 2006 #83 Skrevet 24. juni 2006 Det der kan skje med hvem som helst. Jeg synes virkelig synd i den jenta. Ingen går hennes vei nå for tiden!
Lerum Skrevet 18. juli 2021 #84 Skrevet 18. juli 2021 Rart å lese denne tråden 15 år senere. Paparazziene var nådeløse. Stakkars dame! 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. juli 2021 #85 Skrevet 18. juli 2021 Carrot skrev (På 19.5.2006 den 8.38): Eh`? jeg håper du tuller nå.... Og skulle det være noen som har mistet barnet sitt i bakken her håper jeg inderlig de ikke sier det høyt!! Det er bare ikke mulig uten videre - et barn er det kjæreste du har, er det noe du sørger for å holde fast i og passe på er det vel de.... Når det er sagt - jeg vet pressen i USA er nådeløse så jeg tror de "hauser opp" alle minimale feilskjær jenta gjør i håp om store fete salgstall... Utallige foreldre har latt ungen rulle av stellebord. Same shit.
Carrot Skrevet 19. juli 2021 #86 Skrevet 19. juli 2021 WhisperingWind skrev (16 timer siden): Utallige foreldre har latt ungen rulle av stellebord. Same shit. jeg tviler på UTALLIGE foreldrene LAR ungen rulle av stellebordet og jeg vil tro det gjelder de færreste ikke utallige at uhell skjer.. tankeløse finnes, jeg sier ikke at det ikke gjør det, men jeg regner med du skjønner forskjellen?
Gjest tinkaanonym Skrevet 25. juli 2021 #87 Skrevet 25. juli 2021 The Exact Moment Britney Spears Lost Her Freedom | The Conservatorship | (Part 3) #FreeBritney - YouTube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå