LilleLy Skrevet 20. mai 2006 #21 Skrevet 20. mai 2006 Jeg må si at jeg blir litt sjokket når jeg leser sånne innlegg som du som er så mye mer obs på barna dine enn alle andre.. Så klart; alle gjør sitt beste, men feil kan skje den beste.
Gjest Chrizzy Skrevet 20. mai 2006 #22 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes veldig synd på henne, overskriften på den linken var ekkel! Er virkelig glad for at jeg ikke blir fotfulgt å kritisert på den måten, for jeg har også gjort mange dumme ting. Er det sikkert at hun kjørte på motorveien, vet vi det helt sikkert? Det skal mye til før jeg stoler på alt pressen skriver...
Gjest Frigg Skrevet 21. mai 2006 #23 Skrevet 21. mai 2006 For en gangs skyld så tror jeg ikke mediene trengte å overdrive da de gjenfortalte hendelsen. Ganske uansvarlig oppførsel av Britney. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116909 Høyhælte sko + side bukser + bære pappglass med vann + baby? =Uansvarlig oppførsel. Kanskje hun burde fått en av de 40 assistentene sine til å bære vannglasset så hun kunne konsentrere seg om å bære ungen? Bare et forslag.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2006 #24 Skrevet 21. mai 2006 Jeg synes ikke Britney har noe i musikkverdenen å gjøre, og har disset henne mer enn en gang, men dette synes jeg faktisk er altfor drøyt. Jenta kan jo ikke bevege seg (eller la vær!) uten at å få trynet fullt av kjeft for det.
Jane How Skrevet 21. mai 2006 #25 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Dette kan nok skje alle, om man har uflaks, tror ikke man kan si så mye om Britney utfra en enkelthendelse og media vinkler jo som de vil. Men det har jo vært noen enkelthendelser i babyens liv da. Tror ikke B driter i ungen sin, men hun burde kanskje vært litt mer oppmerksom? Feks at hun ikke dro til legen (om det i media er SANT da) før mange dager etter at ungen falt fra stolen, og den var slapp. Er ikke alle foreldre obs på om ungen virker sløv etter et slag mot hodet? Endret 21. mai 2006 av Jane How
Gjest Gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #26 Skrevet 21. mai 2006 Eh`? jeg håper du tuller nå.... Og skulle det være noen som har mistet barnet sitt i bakken her håper jeg inderlig de ikke sier det høyt! ← Jeg synes faktisk at du ikke skal være så kjepphøy her. Alle kan ha uhell. Man kan snu ryggen til et barn i to sekunder mens man finner en melk i butikken, og der kan barnet ha stukket av. Å sitte her og si at uhell ikke skjer om man er glad nok i barna sine blir bare for dumt.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #27 Skrevet 21. mai 2006 I pressen står det alltid overdrivelser og kanskje en annerledes vriding enn virkeligheten (dvs. faktahendelser slik de var). Britney fortjener ikke å bli disset fordi hun nesten holdt på å miste... Snakk om spekulasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #28 Skrevet 21. mai 2006 Det er ikke det eneste som har skjedd da. Brudd på hodeskalle, kjøre med barnet på fanget osv... Enkelte skulle ikke hatt barn!
Vannflaske Skrevet 21. mai 2006 #29 Skrevet 21. mai 2006 Dette kan nok skje alle, om man har uflaks, tror ikke man kan si så mye om Britney utfra en enkelthendelse og media vinkler jo som de vil. Men det har jo vært noen enkelthendelser i babyens liv da. Tror ikke B driter i ungen sin, men hun burde kanskje vært litt mer oppmerksom? Feks at hun ikke dro til legen (om det i media er SANT da) før mange dager etter at ungen falt fra stolen, og den var slapp. Er ikke alle foreldre obs på om ungen virker sløv etter et slag mot hodet? ← Jeg leste et annet sted at hun hadde tatt kontakt med en lege som sa at det nok ikke var farlig. Syns Britney får unødvendig mye dritt skrevet om seg i media for tiden. Det stod jo for noen uker/måneder siden i flere aviser at Britney var ute og festet mens sønnen datt i bakken. Fakta var vel at det var barnevakten som passet sønnen som hadde mistet han. Britney kan da ikke klandres for noe som skjer når barnevakten har ansvaret og hun selv ikke er til stede
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #30 Skrevet 21. mai 2006 Bare så det er sagt så er barnevernet inne i bildet. Og som ansvarlig mor,kjører du ikke bil med barnet i fanget. Du tenker deg og om 2 ganger før du stråler rundt i høye hæler,og bære baby samtidig. Det har vert min store skrekk og snubble og miste mitt barn, derfor gjør jeg alt for å unngå det. Jeg bruker blant annet ikke høyhæla sko og bærer barnet mitt samtidig. Nå sier ikke jeg at hun er så mye verre enn andre, men hun gjør faktisk ting her som er kritikkverdig. Og om hun er egnet som mor eller ikke, lar jeg barnevernet avgjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #31 Skrevet 21. mai 2006 Jeg så en dokumentar med Victoria og David Becham der de kjørte bil i Barcelona med papparatzi etter seg. Victoria klagde fælt på at snart skjer det en stygg bilulykke på grunn av grisekjøringen til fotografene... Barna??.... Babyen satt på fanget hennes, og den andre kravlet rundt i bilen
Gjest Chrizzy Skrevet 21. mai 2006 #32 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Barnevernet er ikke inni bildet bare for at de kontaktet henne. Og en ting til ALLE les nå nøye det som står på slutten av den her artikkelen HER! Mener dere at det er hennes feil at barnevakten var der da barnet datt ut av barnestolen, slik at h*n ble skada? Det kan faktisk skje. Jeg har ikke mista noen av mine. Men jeg har snubla med en av de, jeg vred meg slikk da jeg datt at det gikk helt fint med barnet. Jeg har kjørt bil med barnet på fanget også. Men det var på en stille rolig vei uten noen andre biler enn vår. Det gjorde pappa med meg da jeg var lita også. Jeg stoler ikke på at det virkelig var på en motorvei i full fart. Liksom jeg heller ikke tror at mange av de som fordømmer henne, ikke vet at det var barnevakten som var med barnet da h*n datt ut av barnestolen og ble skadet. Endret 21. mai 2006 av Chrizzy
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #33 Skrevet 21. mai 2006 Jeg synes synd på Britney som ikke kan gå en meter uten å bli kritisert. At hun snubler så mye er vel for at en fotograf hopper ut foran henne Men hun bør lære seg å sikre barn i bil
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #34 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror ikke vi får se så mange flere tabber, hun har nok lært, sent men godt, og hun sparket jo barnevakten!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #35 Skrevet 22. mai 2006 Dessuten var hun røykfri også under og etter svangerskapet! har ikke sett henne med en sig. i munnen på lenge, husk det er mange som røyker under svangerskapet og amming! Litt ros fortjener hun!
Gjest Piper Skrevet 22. mai 2006 #36 Skrevet 22. mai 2006 Jeg syns det er helt utrolig, at voksne mennesker diskuterer om hun er kompetent som mor eller ikke ut i fra det man leser i sladrepressen. Hvordan ville dere likt, om noe overvåket dere døgnet rundt og vridde og vendre på alt dere gjorde? Hvordan hun er som mor, er virkelig ikek noe noen av oss kan si noe på. For det vi får vite, er det vi leser i SLADREPRESSEN. og sladrepressen elsker å vri og vende på alt.
Gjest Neffi Skrevet 22. mai 2006 #37 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror hun er en like god mor lik hvem som helst her inne.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #38 Skrevet 22. mai 2006 Jeg syns det er helt utrolig, at voksne mennesker diskuterer om hun er kompetent som mor eller ikke ut i fra det man leser i sladrepressen. ← SÅ ENIG!! Tør ikke tenke på hva mødremafiaen her inne ville sagt om min familie. Husker en gang lillebroren min lemte fingeen i døra. huttetu for en fæl mor vi hadde.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #39 Skrevet 22. mai 2006 Britney er helt sikkert en god mor, tviler ikke på hennes kjærlighet til gutten. Men å ha han på fanget når hun kjørte bil!?!?!?!? Det beviser hvor lite smart hun er.
punktom Skrevet 22. mai 2006 #40 Skrevet 22. mai 2006 Hvor er de høye hælene, drinkene og paraplyene folk prater om? Selv ser jeg en Britney med sandaler og kun en unge i hendene. Er det noen som har tatt seg bryet til å se på bildet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå