FrøkenHobart Skrevet 25. mai 2006 #61 Skrevet 25. mai 2006 Det kommer ikke opp noe på de bildelinkene dere oppgir her jo... ← Try this one...
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #62 Skrevet 25. mai 2006 Ble skikkelig provosert av et innlegg lenger oppe her, det med at det var en som hadde brukket armen for å beskytte barnet sitt... Det er en selvfølge å sette barnet sitt foran seg selv, det skjønner de fleste foreldre med vett i hodet. MEN ulykker kan skje, og selv med den beste. Det er bra at du beskytter barnet ditt, men du trenger ikke få de som ved en ulykke har feks mistet barnet sitt til å virke som dårlige mødre og dårlige forbilder! Det er da menneskelig å gjøre feil, det skal ikke mer til enn at du ser en annen vei i et halvt sekund, så kan ulykken være skjedd! Jeg vil ikke påstå at de er dårlige mødre, jeg vil påstå at de har hatt uflaks! Det er jo fint at det ikke har skjedd med deg, men det betyr ikke at du er bedre mødre enn de andre her inne? Unødvendig å rakke ned på andre uten grunn, det er fint å ha selvtillit og ha troen på at man gjør en god jobb, men å sitte og se på seg selv som bortimot den BESTE moren i verden, det blir for dumt. Over til det egentlige temaet; Det er ikke rart Britney er naiv, hun kom inn i rampelyset da hun var 17. Det er jo i akkurat den alderen at man begynner å utforske og oppleve verden, ved å gjøre riktige og gale valg! Slik jeg ser det så tror jeg aldri Britney har hatt noen sjanse til å i det hele tatt oppleve NOENTING på egenhånd, hun har jo alltid hatt en hær av mennesker til å ta seg av det meste for henne. Man kan si at hun er et barn som har fått barn, men jeg tror ikke det er hennes feil at hun har fått en så overbeskyttende start på livet - når man er superstjerne så blir man jo en tanke isolert fra den virkelige verden vil jeg tro.
snøfnugg Skrevet 27. mai 2006 #63 Skrevet 27. mai 2006 http://tmz.aol.com/article2/_a/exclusive-v...519111009990001 Synes synd i Britney. Synes og at de som dømmer henne burde tenke seg om.
sEnsAtion Skrevet 27. mai 2006 #64 Skrevet 27. mai 2006 Det hele startet med at hun ble tatt på fersken med ungen på fanget kjørende på veien. Og i den glamorøse medieverdenen, har ting lett for å følge deg videre som klister dersom du først har gjort én feil. Dette nøytraliserer selvsagt ikke at hun kan være en dårlig mor, men at ting oftest har to sider ved seg og at man skal være forsiktig med å dømme ut fra det sladretabloiden skriver.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #65 Skrevet 27. mai 2006 http://tmz.aol.com/article2/_a/exclusive-v...519111009990001 Synes synd i Britney. Synes og at de som dømmer henne burde tenke seg om. ← Høh. Det så jo verre ut på bilder enn på film. Så ut som hun hadde alt under kontroll og han bartesam bare var der som et "sikkerhetsnett".
snøfnugg Skrevet 27. mai 2006 #66 Skrevet 27. mai 2006 Høh. Det så jo verre ut på bilder enn på film. Så ut som hun hadde alt under kontroll og han bartesam bare var der som et "sikkerhetsnett". Er helt enig med deg Towelie.
Gjest B Skrevet 28. mai 2006 #67 Skrevet 28. mai 2006 Kanskje typen hennes behandler henne som dritt. Kanskje han er en dårlig far for den saks skyld. Kanskje han akkurat hadde sagt til henne "ta den jævla ungen sjøl". Britney ble forbanna og gikk fort og glemte at hun hadde høyhælte sko. Det stod i Se og Hør at da hun kom til kafeen på hjørnet begynnte hun å grine. Hvorfor vet ingen. Det er ikke lett å være på topp. Media skriver det det de tror selger best.
Gjest miss bubble Skrevet 29. mai 2006 #68 Skrevet 29. mai 2006 Det har da hendt meg også at mine barn som babyer plutselig hiver seg bakover. Sånne små er utrolig kjappe. Mener ikke at alt Britney gjør er like forsvarlig, som bilkjøring uten at babyen er sikret godt nok. men akkurat dette er bare en menneskelig feil
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juni 2006 #69 Skrevet 12. juni 2006 Det verste av alt er at jeg lurer på om ikke de som dømmer henne verst, ikke kan gjøre like store feil selv, om ikke fysisk så psykisk. Hvem kan måle det så lett? Artikkel
*Emma* Skrevet 12. juni 2006 #70 Skrevet 12. juni 2006 Må si jeg synes synd på henne som får alt hun gjør "dissekert" og plukket fra hverandre og kritisert...(ja ja hun har selv valgt å komme i rampelyset og alt det der..) hun har gjort endel dumme valg med hensyn til sønnen.....kjøre m ham på fanget...ha ham baki cabriolet'en sin i forovervendt sete (forovervendt OG masse vind på den lille gutten) men hun er da menneskelig og gjør feil. Det nesten fallet hennes kunne skjedd den beste mor...har selv flydd på trynet med dattern min på armen...hun var ikke nedi bakken i det hele tatt..jeg tok støten der - men det kan skje alle.... Syns hun virker om en flink mor jeg. Hun virker som hun bryr seg om sønnen og vil hans beste. (Hun sparket feks barnevakten såfort de fant ut at hun ikke "var noe flink".) Hun tar i det minste konsekvensene når det skjer noe..
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #71 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har også snublet med min sønn på armen, riktignok var han ikke baby da- men vi har utrolige instinkter og ramla på knærne- instinktivt gjorde jeg det for ikke å skade ham, så ja det kan skje alle sammen- og utrolige kjappe er små barn til å kaste seg bakover- det kan skje påmindre ett sekund at de hiver seg bakover med en stor fart, og når ungen veier 10 kilo så skal man være sterk for at ingenting skjer.........
Monarabb Skrevet 15. juni 2006 #72 Skrevet 15. juni 2006 Akkurat den bilkjøringa kan jeg ikke forsvare, det var ikke akkurat så veldig lurt. Men ellers så vil jeg ikke dømme Britney som noen dårlig mor, det hadde vært mange dårlige mødre her i verden hvis alle skulle fått like mye oppmerksomhet i media hver gang de gjorde noe "galt" med barnet. Takke seg til at vi er ukjente og får styre på uten at media skriver om hver minste ting vi gjør og ikke gjør.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #73 Skrevet 15. juni 2006 Det siste Britney har foretatt seg: http://www.side2.no/kjendis/article660987.ece
Gjest Frigg Skrevet 19. juni 2006 #74 Skrevet 19. juni 2006 Tja, et skittent gulv må jo fungere like greit som stellebord. Tankene mine går litt til den diskusjonen inne på barn var det (?), der vi diskuterte hvor uapetittelig det var å se foreldre bytte på englebarna på restuarant. Dette faller i samme kategorien. Det skjedde riktignok ikke på en restaurant, men tarvelig oppførsel er det uansett.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #75 Skrevet 19. juni 2006 Akkurat den bilkjøringa kan jeg ikke forsvare, det var ikke akkurat så veldig lurt. Men ellers så vil jeg ikke dømme Britney som noen dårlig mor, det hadde vært mange dårlige mødre her i verden hvis alle skulle fått like mye oppmerksomhet i media hver gang de gjorde noe "galt" med barnet. Takke seg til at vi er ukjente og får styre på uten at media skriver om hver minste ting vi gjør og ikke gjør. ← http://www.nesteklikk.no/20060619/100142.html
yvoesp Skrevet 20. juni 2006 #76 Skrevet 20. juni 2006 Tror ikke Britney er noe verre enn de fleste andre. Forskjellen er at når hun gjør noe, eller noe som kan ligne på noe, er det dokumentert for hele verden dagen etter. ←
Gjest Frigg Skrevet 20. juni 2006 #77 Skrevet 20. juni 2006 Britney ikke verre enn de fleste?! La oss nå håpe at det ikke finnes noe verre enn Britneys oppførsel. For barnas del i allefall. Hun kan knapt ta seg av seg selv, eller det ene barnet hun har, og allerede skal hun ha en til. Penger kan desverre ikke kjøpe sunn fornuft, eller gode moderlige ansvarlige egenskaper. Men man skulle da tro at det var mulig å få tak i ansvarlige ansatte når en har så sterke økonomiske ressurser...
Gjest Chantal Skrevet 21. juni 2006 #78 Skrevet 21. juni 2006 La oss nå håpe at det ikke finnes noe verre enn Britneys oppførsel. For barnas del i allefall. Hun kan knapt ta seg av seg selv, eller det ene barnet hun har, og allerede skal hun ha en til. Penger kan desverre ikke kjøpe sunn fornuft, eller gode moderlige ansvarlige egenskaper. Men man skulle da tro at det var mulig å få tak i ansvarlige ansatte når en har så sterke økonomiske ressurser... ← Hva vet du om det da? Tror du på alt som media skriver du, eller? Du får informasjon om ei jente i USA via side2.no og lignende sladdresider og dermed så er du bombe sikker på at Britney ikke er en god mor?
Gjest Frigg Skrevet 21. juni 2006 #79 Skrevet 21. juni 2006 Hva vet du om det da? Tror du på alt som media skriver du, eller? Du får informasjon om ei jente i USA via side2.no og lignende sladdresider og dermed så er du bombe sikker på at Britney ikke er en god mor? ← Så du mener altså at BILDENE vi har sett var fiktive?
Gjest vimse Skrevet 21. juni 2006 #80 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Tråden er ryddet, jmfr reglene. vimse -mod- Endret 21. juni 2006 av vimse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå