Gjest Shadowlyn Skrevet 22. mai 2006 #41 Skrevet 22. mai 2006 Synes synd på henne jeg. Det kan ikke være lett å bli forfulgt overalt.
Gjest Neffi Skrevet 22. mai 2006 #42 Skrevet 22. mai 2006 Britney er helt sikkert en god mor, tviler ikke på hennes kjærlighet til gutten. Men å ha han på fanget når hun kjørte bil!?!?!?!? Det beviser hvor lite smart hun er. ← ha ha Det er alltid provoserende med folk som sklir inn i en story... på bananskall
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #43 Skrevet 24. mai 2006 Er det ingen som har lært Britney om barnesikring? i det siste har hun kjørt rundt i en åpen kabriolet og barnet skal sitte i forsetet med ryggen vendt mot kjøreretningen, men neida britney gjør det akkurat motsatt hun,...........hjelp!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. mai 2006 #44 Skrevet 24. mai 2006 Er det ingen som har lært Britney om barnesikring? i det siste har hun kjørt rundt i en åpen kabriolet og barnet skal sitte i forsetet med ryggen vendt mot kjøreretningen, men neida britney gjør det akkurat motsatt hun,...........hjelp! ← Ingen som har lært deg det heller, skjønner jeg? Barnet skal sitte i BAKSETET med ryggen mot kjøreretningen. Regner med at Britney har såpass ny bil at hun har airbag i framsetet.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #45 Skrevet 24. mai 2006 Og man har ikke et glass i hånda og holder babyen i andre hånda, det har jeg aldri gjort, da kan det gå gærnt da........ Jeg har ikke for vane å kalle folk for dumme, men tror ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #46 Skrevet 24. mai 2006 De kan sitte i fremsetet hvis bilen ikke har airbag!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. mai 2006 #47 Skrevet 24. mai 2006 Og man har ikke et glass i hånda og holder babyen i andre hånda, det har jeg aldri gjort, da kan det gå gærnt da........ Jeg har ikke for vane å kalle folk for dumme, men tror ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen for å si det sånn. ← Har du aldri hatt ungen på armen mens du har gjort andre ting med den andre hånda? Wow. Jeg er imponert. Har båret både glass og middagstallerker, for ikke å snakke om handleposer og bleiebag mens Vendelin satt på armen, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #48 Skrevet 24. mai 2006 Britney slapp ikke glasset heller etter uhellet, det burde hun ha gjort.
Gjest BagLady Skrevet 24. mai 2006 #49 Skrevet 24. mai 2006 Pappa mistet taket på bagen jeg lå i på vei hjem fra sykehuset han, og fanget meg med foten. Jeg burde vel egentlig ha vært på barnehjem. Rart at det ble folk av meg
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #50 Skrevet 24. mai 2006 http://www.side2.no/kjendis/article644439.ece
melina Skrevet 24. mai 2006 #51 Skrevet 24. mai 2006 Synes det blir litt vel drøyt å si at Briney er en dårlig mamma pga. ting vi leser i sladrepressen Synes faktisk oppriktig synd på henne som blir forfulgt og utsatt for sånn heksejakt.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #52 Skrevet 24. mai 2006 En sak har alltid to sider, media blåser alltid opp noe til det verste. Fordi hun er kjendis blir alt det NEGATIVE dratt frem, hva med alt det POSITIVE?? Hun er vel som folk flest, gjør sine feil i ny og ne, hvem gjør ikke det. Syns synd på Britney jeg. Hun blir hetset!
snøfnugg Skrevet 24. mai 2006 #53 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Det er jo ikke rart dama sier hun vil ha pistol-grunnen var jo at hun alltid blir forfulgt av media. Tror ikke noen her har prøvd å bære barnet sitt på armen, med et glass vann i hånda ( forøvrig var det utrolig lite viktig) ,mens 70 fotografer prøver å ta bilde av deg og barnet ditt.Close up.De fleste blir vel stresset av mindre. Ellers har jeg selv balansert med barn og poser og klær og cola flaska og cdr og bilnøkkel i hånda. Da har jeg visst vært fryktelig uansvarlig da. Tror ikke at en skal tro på alt en ser og hører i media. -Velger en å tro på alt dette så fins det værre mødre å gyve løs på som f.eks. Whitney Houston og Courtney Love (selv om sistnevnte har skjerpet seg.) Kanskje det er lurt å feie for sin egen dør før man begynner med andres. For ingen er perfekt,ei heller dere som kritiserer Britney her. Endret 24. mai 2006 av snøfnugg
FrøkenHobart Skrevet 25. mai 2006 #54 Skrevet 25. mai 2006 Men det ser ikke bra ut! Noen burde gitt dama en bæresæle....Men det kan da umulig være en drink hun har i handa, så dum går det da ikke an å bli?! Er hun ikke gravid også? Hun har på en måte lagt opp til sin stjernestatus selv, så at folk er interessert i hva hun gjør er vel ikke så merkelig. Legg merke til hvor få kjendisbabyer som er med med modern på shopping
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #55 Skrevet 25. mai 2006 Det var ingen baby. Det er en kanelsnurr! http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.41623
Kittykat Skrevet 25. mai 2006 #57 Skrevet 25. mai 2006 Høyhælte sko + side bukser + bære pappglass med vann + baby? =Uansvarlig oppførsel. I denne ukens se og hør så står det at det er en drink hun har i den andre hånden, ikke et pappglass med vann. Uansett, så vrir jo media om på alt mulig.
Gjest Chantal Skrevet 25. mai 2006 #58 Skrevet 25. mai 2006 Eh`? jeg håper du tuller nå.... Og skulle det være noen som har mistet barnet sitt i bakken her håper jeg inderlig de ikke sier det høyt!! Det er bare ikke mulig uten videre - et barn er det kjæreste du har, er det noe du sørger for å holde fast i og passe på er det vel de.... ← Det er da fult mulig. Min venninne mistet datteren sin på 8 måneder i gulvet. Min mor mistet broren min en gang på gulvet. Det kan skje den beste. For meg blir det nesten litt dumt å høre på folk som mener at dette ikke går an, for det gjør det så absolutt. Om det er noe som burde vært unngått er jo selvklart.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #59 Skrevet 25. mai 2006 Men det ser ikke bra ut! Noen burde gitt dama en bæresæle....Men det kan da umulig være en drink hun har i handa, så dum går det da ikke an å bli?! Er hun ikke gravid også? Hun har på en måte lagt opp til sin stjernestatus selv, så at folk er interessert i hva hun gjør er vel ikke så merkelig. Legg merke til hvor få kjendisbabyer som er med med modern på shopping ← Det kommer ikke opp noe på de bildelinkene dere oppgir her jo...
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #60 Skrevet 25. mai 2006 Jeg fikk se de etterhvert. Og jeg så en annen link med bilder som nesten rørte meg hvor hun sitter på en cafe eller noe og holder ungen inntil seg, og ser veldig glad ut for at det gikk så bra. Stakkars hun sier jeg bare! Og carrot framstår som heller anonym her nå. Kanskje fordi det var fler enn en hun trengte å overbevise om at hvis du har et uhell med barnet ditt er du en dårlig mor? Er glad jeg ikke har unger ennå, jeg. Tenk å NESTEN miste den og være dårlig mamma. Huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå