Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Jeg blir bare mer og mer rystet over Britney. Det har jo skjedd noen par ulykker med barnet hennes, men jeg må si jeg begynner å lure litt på henne nå. Her er det et bilde av henne hvor hun snubler på sine høye hæler og holder på å mister barnet sitt i asfalten, hvis det ikke hadde vært for hennes livvakt....
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Fra de bildene ser det ikke akkurat ut som hun holder på å miste han. Mediaen har en uvane med å overdramatisere ting. Det unnskylder selvfølgelig ikke at hun sitter med ungen på fanget på motorveien.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Det ser nå ikke ut som hun har helt kontrollen og livvakten stresser jo litt også på bildet...
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Det ser nå ikke ut som hun har helt kontrollen og livvakten stresser jo litt også på bildet... ← Ja, det er jo det som er jobben hans. Hadde babyen falt, hadde sikkert ikke han fått beholde jobben sin lenge siden han blir betalt for å passe på sikkerheten dems. Uansett så kan jo hvem som helst snuble med eller uten baby på armen, det (tilfellet alene) gjør dem ikke til dårlig foreldre fordet.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Hva er det med pressen og skrike ut når en kjendis er litt uheldig? Sikkert mange andre her på kg som har mistet ungen sin i bakken, og er "dårlige foreldre" da.
Carrot Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Sikkert mange andre her på kg som har mistet ungen sin i bakken, og er "dårlige foreldre" da. ← Eh`? jeg håper du tuller nå.... Og skulle det være noen som har mistet barnet sitt i bakken her håper jeg inderlig de ikke sier det høyt!! Det er bare ikke mulig uten videre - et barn er det kjæreste du har, er det noe du sørger for å holde fast i og passe på er det vel de.... Når det er sagt - jeg vet pressen i USA er nådeløse så jeg tror de "hauser opp" alle minimale feilskjær jenta gjør i håp om store fete salgstall...
Titti72 Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Eh`? jeg håper du tuller nå.... Og skulle det være noen som har mistet barnet sitt i bakken her håper jeg inderlig de ikke sier det høyt!! Men herre jesus da!! Håper du at de ikke sier det høyt?? Er det fordi det er skammelig eller bare fordi du ikke vil høre om det? Jeg mistet min datter fra stellebordet jeg. Jeg fikk tak i henne, men alikevel så falt hun!! Det er bare ikke mulig uten videre - et barn er det kjæreste du har, er det noe du sørger for å holde fast i og passe på er det vel de.... ??????? Tror du folk gjør det med vilje? At du er så utrolig mere glad i ditt barn en en som har mistet sitt er ?? Når det er sagt - jeg vet pressen i USA er nådeløse så jeg tror de "hauser opp" alle minimale feilskjær jenta gjør i håp om store fete salgstall... ←
Pilar Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Vi kjenner kun til pressens fremstilling av dette, og jeg velger å ikke stole blindt på alt jeg leser. Hvor mye av dette som er sant og hvor mye som er fremstilt på feil måte eller kanskje også direkte løgn, det vet vi ikke. Vi har et altfor tynt grunnlag til å kunne uttale oss om Britney Spears er en dårlig mamma eller ikke.
Carrot Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Jeg mistet min datter fra stellebordet jeg. Jeg fikk tak i henne, men alikevel så falt hun!! ??????? Tror du folk gjør det med vilje? At du er så utrolig mere glad i ditt barn en en som har mistet sitt er ?? ← Vel - du mistet henne ikke i bakken da - hun falt og du tok henne.. Alikevel mener jeg at siden ALLE blir PRENTET INN med hvor FARLIG det er for barn på stellebordet blir jeg overrasket hver eneste gang noen sier at deres barn falt ned - hver gang spør jeg hvordan det kunne skje og hver gang svarer de at de TRODDE barnet lå stille fordi det hadde alltid gjort det før... Det blir for dumt - sorry.. Og neida, jeg er nok ikke mer glad i mine barn enn du er i din datter - forskjellen er kanskej at jeg er veldig obs på barna og på at det er min jobb som forelder å beskytte dem mot min egen tankeløshet i situasjoner som pressen viser til med Britney da - jeg setter dem ALLTID fast i bilen selv om jeg har det travelt - likeså tar jeg alltid på eget bilbelte - jeg er den ansvarlige for deres vel og samtidig er jeg et forbilde... Jeg er ansvarlig for at de ikke detter ned fra stellebordet og smeller i flisene på badegulvet - de er nemlig ikke selv i stand til det slik jeg ser det... Jeg har snublet med barnet i armene mine fordi et av mine yngre barn sparket en ball inn i bena mine - det endte med en brukket arm fordi jeg var mer opptatt av å beskytte barnet mitt enn meg selv.... Barnet som sparket ballen husker dette den dag i dag og han er snart ute av ungdomsskolen - han ler litt av det for som han sa - han fikk ikke kjeft en gang, men skjønte momentant at det der var ikke lurt.....
Nicky B Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Syns synd på Britney jeg. Hun virker veldig naiv og er på mange måter et barn som har fått barn. Å gifte seg med og få barn med en mann som gikk fra sin høygravide kjæreste for å bli med Britney var vel ikke det lureste sjakktrekket...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Hun er sikkert en super mamma som gjør bommerter som alle oss andre. Skal hun ilegges et større ansvar som mor enn deg og meg? Er ikke dine og mine bommerter like dumme kanskje. I et brøkdelen av et sekund da vi er uoppservange så kan vi være uheldige. Betyr det at jeg og du er en dårlig mamma. Vi skulle vel alle ønsket oss øyne i nakket og å kunne se inn i fremtiden. Jeg blir litt tafatt når det kommer innlegg som dette. OK hennes bodyguard var kanskje litt på bærtur,men vi kan vel også miste oppmerksomheten hvis det er en tullete opplevelse eller mye styr rundt oss. Og hvem har ikke hatt på seg høghelte sko når man har holdt en baby? Uansett,slutt å skrik ulv for alt mulig. Herregud jeg skulle vel ha mista ungene mine for lengst jeg da. Fort dere ring barnevernet................... tullebukker !!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Eh`? jeg håper du tuller nå.... Og skulle det være noen som har mistet barnet sitt i bakken her håper jeg inderlig de ikke sier det høyt!! Det er bare ikke mulig uten videre - et barn er det kjæreste du har, er det noe du sørger for å holde fast i og passe på er det vel de.... Når det er sagt - jeg vet pressen i USA er nådeløse så jeg tror de "hauser opp" alle minimale feilskjær jenta gjør i håp om store fete salgstall... ← Hvorfor i svarte skulle jeg tulle? Skal du gi dem som her inne på forumet enda dårligere samvittighet hvis de har mista ungen sin i gulvet med det-kjæreste-en-eier pjattet der? Det er direkte dårlig gjort. Alle kan ha uhell. Om du har barn og aldri har mistet det, bra for deg Men ikke vær så skinnhellig. Kvalmt, det.
Gjest 2324 Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 Tror ikke Britney er noe verre enn de fleste andre. Forskjellen er at når hun gjør noe, eller noe som kan ligne på noe, er det dokumentert for hele verden dagen etter.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #14 Skrevet 19. mai 2006 Hadde det vært så ille som pressa vil ha det til, så hadde barnevernet vært på banen for lenge siden!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #15 Skrevet 20. mai 2006 (endret) http://www.kjendis.no/2006/05/19/466640.html Denne var derimot litt drøy. Baby i ene armen og gønner i den andre? Endret 20. mai 2006 av Towelie
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #16 Skrevet 20. mai 2006 Det at en mor som holder sitt barn snubler, kan vel skje hvem som helst uten at det blir omsorgssak ut av det. Hun snublet, men falt ikke. Og sønnen var hele tiden i armene på sin mor. Ingen tok altså skade av snublingen.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #17 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har selv mistet en baby på bakken, og det skjer stadig vekk nesten-ulykker i de tusen hjem med foreldre og babyer... Barnevernet skulle ikke hatt annet å gjøre da?!
Gjest Fruktfat Skrevet 20. mai 2006 #18 Skrevet 20. mai 2006 Uansett så kan jo hvem som helst snuble med eller uten baby på armen, det (tilfellet alene) gjør dem ikke til dårlig foreldre fordet. ← åh, HELT enig! jeg synes faktisk synd på britney som blir forfulgt over alt! har da lest om folk her på forumet som snubler i trappa med en baby på armen, skal vi koble inn barnevernet fordi de tydeligvis ikke har kontroll? nei, stakkars dame. jeg vet at jeg ihvertfall hadde blitt nervøs for å gjøre noe feil nåe det henger journalister rundt meg hele tidn og venter på at jeg gjør noe "feil".
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #19 Skrevet 20. mai 2006 Jeg måtte LE da jeg så den artikkelen tidligere idag... Britney MÅ jo være en dårlig mor fordi hun nesten snublet over ende med babyen i armene
Gjest Lise-Lotte Skrevet 20. mai 2006 #20 Skrevet 20. mai 2006 Det er det dummeste jeg har lest - stakkars menneske - det verste noen kunne kalt meg er "dårlig mor" og jeg synes regelrett synd på Brittney som har pressen i hælene til enhver tid - klare til å kaste seg over sånne hendelser. Dette er noe som kan skje alle - til og med perfekte mødre som Carrot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå