Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Litt dumt spørsmål kanskje men jeg ble så usikker.. Skal søke sånn studenthybel og gjør det via skolens nettside.. Så skal man fylle inn dato på når man ønsker hybel og til hvilken dato.. Jeg tenker jo at jeg vil ha hybelen i de 3 årene jeg skal studere der.. Skal jeg da altså skrive at jeg vil ha hybel fra denne sommeren og til en eller annen dato vår 2009? Eller skal man søke på nytt hvert år liksom? Burde kanskje ringt dem, men hører her først. Hva har dere andre gjort??
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Jeg driver også med dette. Er man på noen måte forpliktet til å bli boende i feks 3 eller 5 år, dersom man skriver at mn trenger hybel så lenge? Det er jo veldig mye som kan skje på så lang tid.. Og hyblene jeg søker på har jeg aldri engang sett.
Gjest joje Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har allerede fått tildelt studentleilighet der jeg skal begynne til høsten, og der leier man for et år av gangen med rett til å forlenge kontrakten hvis man ønsker det. Jeg vet ikke hvordan det er andre steder, men jeg synes det høres litt rart ut at det skal gå ann å leie for 3 år av gangen osv.
brumma* Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Tror de bare vil vite ca hvor lenge du vil bo der. Jeg måtte fylle ut hvor lenge jeg planla å bo, men måtte fornye kontrakten hvert år uansett. Tror det er vanlig.
tuji Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 MAn er ikke forpliktet til å bo der så lenge, men kan si opp på vanlig måte når man måtte ønske det.
Pimbila Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Tror de bare vil vite ca hvor lenge du vil bo der. Jeg måtte fylle ut hvor lenge jeg planla å bo, men måtte fornye kontrakten hvert år uansett. Tror det er vanlig. ← Enig Det er 1 mnd oppsigelsesfrist hvis du ikke blir boende til den datoen du skriver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå