Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #61 Skrevet 8. desember 2002 :o mitt inntrykk etter å ha lest gjennom denne tråden .... Spiller virkelig materielle ting så mye ?? Tror ingen her inne bryr seg noe om Milla går i kasmirkåpe fra gud vet hvor eller en kåpe fra H&M. Forøvrig syntes jeg forloveden sa det på en fin måte - romantisk, men jeg hadde hvertfall villet diskutere ting og tang litt mer enn over en middag bare. Tror nok jeg hadde lagt mine forpliktelser på hylla for et år og blitt med. Men så er jo jeg ei som kun har kåpe fra H&M da...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. desember 2002 #62 Skrevet 8. desember 2002 :o mitt inntrykk etter å ha lest gjennom denne tråden .... Spiller virkelig materielle ting så mye Vel, i prinsippet ikke- men jeg lever og ånder for moter. Kall meg grunn og selvopptatt men slik er jeg bare. Og det at mannen jeg elsker styrer så mye for å få tak i ting jeg liker synes jeg er veldig flott. Han har virkelig satt seg inn i min stil og hvilke merker jeg foretrekker innenfor hvilket område enten det være seg cashmere frakk fra Bergdorf Goodman eller ett par sorte Mary-Janes fra Salvatore Ferragamo. Men jeg handler på H&M også, men ikke kåper...topper og slike småting derimot.....massevis. Milla
Bridget Skrevet 8. desember 2002 #63 Skrevet 8. desember 2002 Min forhenværende reiste mye og tjente rått. Han ga meg masse dyre ting som smykker og edelstener, merkeklær, dyre møbler, kunst, dyre resturanter m.m. Men han ga forsvinnende lite av seg selv... og i det lange løp betyr materielle ting veldig lite... Nå kjøper jeg billige klær, møbler fra Ikea, et og annet smykke på H&M, plakater på veggene og spiser pizza på Peppes med venner og stortrives med det! Vil heller ha en mann med en normal lønn som er der og gir av seg selv, enn en rik en som kun gir meg materielle verdier som i bunn og grunn ikke er verdt noe... Men det behøver jo ikke være enten eller, håper Milla, at din forlovede gir deg mer enn dyre ting! Hvor har jeg gjort av diamantene og de andre smykkene forresten? - tror de ligger i en pappeske i boden... :o
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2002 #64 Skrevet 8. desember 2002 Milla! Du sier at dette er mannen du elsker, dere er forlovet og jeg mener å ha lest at dere muligens skulle gifte dere til neste år?! Så kommer han og forteller at han skal bo i USA i et år, og nå skriver du som om det er en mulighet at du ender opp som singel på grunn av dette. Hadde jeg vært deg vet jeg hva som hadde vært vanskeligst/ umulig å takle; det at avgjørelsen ble tatt uten at du ble spurt om hva du syntes. Jeg hadde sikkert også strevd med å holde masken, bevare stoltheten. Mens inni meg hadde jeg vært kjempeskuffet, ikke bare fordi han skulle reise, men først og fremst fordi dette var en avgjørelse han tok alene. Er man i et seriøst, forpliktende forhold er dette slike ting man diskuterer først. Jeg mener ikke at du på noen måte kunne / ville nektet ham, eller at han skulle spurt deg om lov, men at han kunne tatt det opp med deg på forhånd slik at du følte deg som en del av avgjørelsen, slik at du følte at det var DERE og ikke han alene som tok denne avgjørelsen. Tenk nøye etter Milla, - er det dette som skuffer deg mest? Hvis det er det bør du ta det opp med ham. Hvis du innerst inne føler deg sikker på at det er savnet etter ham, og kun det som er vondt er saken grei - et år går fort. Lykke til Milla - hva du enn bestemmer deg for. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #65 Skrevet 8. desember 2002 Det er noen ganger skremmende og se alle paralellene som går fra den serien og over i mitt eget liv Tristessa. Milla og det er nesten patetisk å se hvor mye du prøver å "være" jentene i serien. Som da du skrev om din "onde bestemor", lignet vel aldri så lite på Bunny McDougal? Trist å måtte leve sitt liv gjenneom internett og tv-serier.
Lisle Skrevet 9. desember 2002 #66 Skrevet 9. desember 2002 jeg syns denne siste gjestens innlegg godt kan bli fjernet!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #67 Skrevet 9. desember 2002 jeg syns denne siste gjestens innlegg godt kan bli fjernet! Bare la Gjest holde på, jeg tar meg ikke nær av det. Min bestemor er skikkelig ond og har såret meg masse. Bunny er bare sjefete, ond er hun ikke. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #68 Skrevet 9. desember 2002 la nå Milla leke seg med å fortelle om livet sitt.. jeg aner ikke om det hun forteller er sant eller fantasi.. og det spiller egentlig ingen vesentlig rolle om hun har gjort det hun skriver om eller om hun bare dikter det.. -underholdende er det uansett.. har du diktet det Milla.. så er du en forfattersprie.. for jeg koooser meg med å lese innleggene dine..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. desember 2002 #69 Skrevet 9. desember 2002 (endret) Endret 29. april 2006 av KATTAstrofe
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #70 Skrevet 9. desember 2002 Du sier at dette er mannen du elsker, dere er forlovet og jeg mener å ha lest at dere muligens skulle gifte dere til neste år?! Så kommer han og forteller at han skal bo i USA i et år, og nå skriver du som om det er en mulighet at du ender opp som singel på grunn av dette. Planen var å gifte oss til neste år ja, og den planen gjelder fortsatt. Når jeg skrev at jeg forsøkte å forestille meg ett liv som singel igjen så var det mer ett tankeeksperiment enn noe annet. Milla
Jen Skrevet 9. desember 2002 #71 Skrevet 9. desember 2002 Bare ta det som det kommer du, Milla. Du trenger ikke bestemme for et år i gangen, dersom savnet blir for stort kan du jo ombestemme deg og flytte etter senere og. Og uansett, ett år går fort, og dere har jo ferier inn i mellom. Jeg har en venninne som bodde 3 år fra kjæresten sin. Tøft var det, men de møttes i alle ferier, og snek seg til en lang-weekend i ny og ne. I dag er de gift. Så hold motet oppe! Vil du det nok, klarer du det.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #72 Skrevet 9. desember 2002 Jeg ser positivt på tingene i dag hvertfall- har slitt med vannvittige magesmerter i nesten hele helgen og det gjenspeilet seg i skrivingen :-). Vi skal nok klare det fint- selv om det blir endel stusselige dager. I februar er det slutt med hjemmejobbingen også- da skal jeg tilbake på kontoret og det nok også hjelpe. Milla
tuji Skrevet 9. desember 2002 #73 Skrevet 9. desember 2002 Hmmm, hva er det med den magen din? Synes du skulle ta deg en tur til legen jeg. (Skikkelig mamma-kommentar å komme med)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #74 Skrevet 9. desember 2002 Hadde ikke smertene gitt seg i dag tidlig hadde jeg ringt legen omgående, men i dag var de borte som dugg for solen. Jeg har vanligvis ikke menssmerter men jeg tror det var en kombinasjon av mens, stress, nervøsitet og liten appetitt som utløste smertene. Men nå er jeg fin igjen. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #75 Skrevet 9. desember 2002 Nå fikk jeg akkurat en ny telefon. Han sa at han angret på at han hadde tatt avgjørelsen uten å ta med meg i det hele fra begynnelsen. Så nå har vi på en måte skværet opp- selv om vi begge vet at den andre aldri ville nektet en å dra siden det er en såpass viktig jobb. Hadde det vært guttetur rundt jorda dette dreide seg om så hadde ting vært helt annerledes. Akkurat nå planlegger jeg en shopping-weekend med mamma i London så vi får kjøpt gaver. Det blir kjempekoselig! Og jeg skal nok få med meg noen flotte ting til meg selv også. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #76 Skrevet 9. desember 2002 Tviler ikke er øyeblikk på det.
koldbruna Skrevet 9. desember 2002 #77 Skrevet 9. desember 2002 Milla synes du tok det på en voksen måte jeg. Og det kommer til å styrke forholdet deres.Og en tur Til USA og til forlovenden synes jeg du skal ta så ofte du har anledning til det. Kos dere sammen i tiden før han drar. Kos deg i London da i før julstiden..... klem fra koldbruna 8)
Gjest Også en gjest Skrevet 1. mai 2006 #80 Skrevet 1. mai 2006 Shopping i London er jo bare storveis da! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå