Plonk Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Skal ha kaffegjester i morgen og vil bake sjokoladekake i rund form som jeg kan skjære i etasjer og fylle med krem og masse frukt. Har noen en oppskrift på en saftig sjokoladekake som blir litt høy når den stekes og som tåler å deles i etasjer?
Arkana Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Jeg synes Chocolate Passion fra Det Søte Liv er god. Jeg foretrekker seterrømme framfor lettrømme, og synes glasuren er altfor søt og kjedelig så jeg bytter ut Nesquick med et par ss kakao og melken med et par skjeer sterk kaffe.
Plonk Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2006 Den nettsiden var bare helt vill!! Takk for tipset, den skal jeg besøke oftere! Jeg hadde ikke alle ingrediensene for hånden, så jeg fant en annen der, som faktisk er den kaken som det er oppskrift på inni Dronningsjokolade-papiret. Jeg bakte den i går kveld, og nå har jeg pyntet den med masse krem, jordbær, kiwi og bananer. Gleder meg til å spise den litt senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå