Trampe Skrevet 26. august 2006 #101 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 26. august 2006 #102 Del Skrevet 26. august 2006 ← Hallo I dag var jeg på min tredje jobb (jeg rangerer de slik: første = vaskejobb, andre = barnevakt, tredje = stuepike). Jeg har ingen anelse om hvor mange rom vi tok, men vi vaska og redde senger i 4 1/2 time Lunsjen var høydepunktet og jeg spiste salat, chips og omelett med bacon (som den tøffe, fremmedkulturelle dama lagde. Jeg får ikke si neger av Towelie). Det var VARMT og jeg måtte tenke "is og kulde, is og kulde, is og kulde" hele tiden. Lite dreven var jeg også, da jeg var ferdig med et rom, kom stolt og kry ut hadde de jommen meg tatt 3 rom hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 26. august 2006 #103 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Jeg vurderer å gå på norgespremieren på Uro i dag med min venn "L". Men jeg ser nå at ettersom jeg alltid har vært flink (FOR flink) til å spare da jeg ikke har hatt penger, er jeg like gnien nå, nå som jeg faktisk tjener penger. Nei, phøy! Jeg må da kunne unne meg en kinotur, uten å tvile meg ihjel. Endret 26. august 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 26. august 2006 #104 Del Skrevet 26. august 2006 I dag har jeg vært og sett filmen Uro med min venninne. Den var forferdelig skuffende, helt utrolig dårlig og det var 85 kroner rett i WC. :-D Dette er faktisk en av de dårligste filmene jeg har sett, og hadde det ikke vært for at Nicolai Cleve Brock er pen mann og at jeg måtte spise opp mine smash, så hadde jeg sovna. Notat til ettertanke: Ikke se denne filmen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 26. august 2006 #105 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Underholdning denne dagen: På Statoil: Gal mann som hilser og håndtrykker den mexikanske plastdukka som reklamerer for taco. Kino: Uro var rene hotell cæsar-komedien. I dette øyeblikk: Jeg trodde det var katteslagsmål, men det er bare naboene som synger karaoke. Endret 26. august 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 28. august 2006 #106 Del Skrevet 28. august 2006 Strålende underholdning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 29. august 2006 #107 Del Skrevet 29. august 2006 takk for hilsningen i min dagbok synd med filmen da.... tror jeg venter til den kommer på dvd jeg da.... 35kr billigere det ha en riktig god natt og en sprudlende dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 2. september 2006 #108 Del Skrevet 2. september 2006 Jobbet 2 uker i strekk nå, inkludert helgene, så nå er denne jentungen helt kake *syyyyte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 3. september 2006 #109 Del Skrevet 3. september 2006 Hva har skjedd i dag? 07.30: Orket såvidt å stå opp, men tjene penger må man da 09.00: Re opp senger, vaske bad og gulv, frem til.. ..12.00: lunsj :-D 13.00: En fotballgjeng med downs syndrom, ankommer hotellet. 13.30: Fotballdowns-gjengen begynner å kle av seg i korridorene istedet for inne i hotellrommene. (De skulle skifte til vanlige klær) 15.00: Nå skulle vi vært ferdig med å jobbe, men vi har fremdeles ørten hotellrom igjen. 17.00: Vondt i ryggen og hue, stiv i skuldrene, sliten og endelig ferdig på jobb. 17.30: Spise kylling i karrisaus. Og etter det, har jeg bare sitti her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 4. september 2006 #110 Del Skrevet 4. september 2006 hørses ut som en morsom men slitsom dag på jobb i går håper du har hatt en bedre dag i dag! ønsker deg en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 4. september 2006 #111 Del Skrevet 4. september 2006 Tusen takk for det , og tusen takk for hilsen. Nå har du ingen dagbok der jeg kan skrive tilbake da, så jeg gjør det her. Dagen i dag har heldigvis vært mye mindre slitsom. Litt skole, så en time jobb og etter det hadde hele venninnegjengen preikemøte på Dolly Dimples. Konklusjon: Dette har vært en ganske så grei dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. september 2006 #112 Del Skrevet 18. september 2006 Hei en gang til! Nå må ikke du få gjesten på nakken, sånn at du sletter deg du også.. passe seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå