Gå til innhold

Nutrilett


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg kjøpte meg en pakke av nysgjerrighet forleden dag. Mest pga det var så billig. hehe.

Anyway, jeg klarte å hive boksen og måtte inn på nettet i sted for å se hvor mange kalorier det var pr. pose og hva den skulle blandes ut med.

Jeg så til min forskrekkelse at en dagsdose på 5 poser KUN inneholdt 688 kalorier. :overrasket:

Er ikke det sinnsykt lite? :sjenert:

Jeg har gått på noka før og der er det mange flere kalorier per dagsdose enn Nutrilett. Derfor jeg har vært helt i mot å bruke den siste.

Kan folk virkelig fungere på 688 kalorier over tid? :forvirret:

I tilegg er jo drikken så tynn at det er tragisk! (ser ut som ekkel sølevann)

Jeg har ikke tenkt å gå bare på shake, men drikke det til frokost og eventuelt ett mellom måltid for dagen.

Tror jeg går over til noka eller cambridge igjen for dette smakte dritt! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malina

Ja, 6-700 kcal om dagen er LITE! Selv om man bare sitter på rompa en hel dag...Men NOKA dietten er også under 1000 kcal pr dag, som det ikke er anbefalt å ligge under(litt klønete setning...)

Jeg har Cambridge Shake med sjokoladesmak. Den smaker godt, har en fyldig konsistens og inneholder 250(?) kcal pr shake.

Jeg følger ikke noe diett eller noe,men siden jeg til tider har problemer med å få i meg mat,så fungerer en sånn shake utmerket som et lite måltid.

Jeg ville aldri gått på verken NOKA, Nutrilett eller Cambridge dietten! Det er lite variert kosthold og alt for lite kcal.

Men shakene er næringsrike,så det kan jo være en erstatning for ett måltid.

Jeg kan anbefale Cambridge(med tanke på smaken) ;)

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja, 6-700 kcal om dagen er LITE! Selv om man bare sitter på rompa en hel dag...Men NOKA dietten er også under 1000 kcal pr dag, som det ikke er anbefalt å ligge under(litt klønete setning...)

Jeg har Cambridge Shake med sjokoladesmak. Den smaker godt, har en fyldig konsistens og inneholder 250(?) kcal pr shake.

Jeg følger ikke noe diett eller noe,men siden jeg til tider har problemer med å få i meg mat,så fungerer en sånn shake utmerket som et lite måltid.

Jeg ville aldri gått på verken NOKA, Nutrilett eller Cambridge dietten! Det er lite variert kosthold og alt for lite kcal.

Men shakene er næringsrike,så det kan jo være en erstatning for ett måltid.

Jeg kan anbefale Cambridge(med tanke på smaken) ;)

Noka ligger vel på 900 og noe... :sjenert:

Ikke nok, men greit for de som vil ha en pangstart på slankingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Dèt kan jeg være enig i ;) Man kan jo også velge å ha 1-2 andre måltider ekstra også da...

Tror Cambridge ligger på noenlunde samme pris so NOKA og Nutrilett forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Dèt kan jeg være enig i ;)  Man kan jo også velge å ha 1-2 andre måltider ekstra også da...

Tror Cambridge ligger på noenlunde samme pris so NOKA og Nutrilett forresten

Det er nok stoooor forskjell i pris på nutrilett og noka og cambridge. Nutrilett er jo 10 ganger billigere, men smaker dritt. Jeg liker smaken på de to andre.

Hun ene venninnen min sin kusine har gått på cambridge fra november i fjor og har gått ned 30 kilo nå. Kjenner jeg blir litt misunnelig. *sukk*

I tillegg så har Janet Jackson blitt slank igjen. Det var ikke så lenge siden hun faktisk var strørre enn meg. Grr! :sur:

Må tenke positive tanker.... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Er det så forskjell på prisen,ja?! :forvirret:

Jeg har ikke prøvd NOKA...Hadde du det? Smaker den godt?

OBS: Jeg har nå skjekket på pakningen på Cambridge og 1 pk(45g) inneholdt 150 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Er det så forskjell på prisen,ja?!  :forvirret:

Jeg har ikke prøvd NOKA...Hadde du det? Smaker den godt?

OBS: Jeg har nå skjekket på pakningen på Cambridge og 1 pk(45g) inneholdt 150 kcal :)

Ja, det er stor forskjell i pris. Nutrilett med en pakke på 15 porsjoner koster 30 kroner. En pakke med Noka koster 189 kr. Så jeg synes det er stor forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har en pakke nutrilett, det smaker jo omtrent som sagflis, helt grusomt.

Jeg gikk på cambridgekuren forrige uke, men jeg spiste grønnsaker og litt frukt utenom kuren da.

Cambridge smaker desidert best, suppene er ekstra gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Man bør vel strengt tatt ikke innta færre kalorier enn de man forbrenner ved ren hvile i løpet av et døgn for ikke å sette ned forbrenningen?

1200 - 1400kcal per dag er vel ganske normal hvileforbrenning, så får du i deg såpass, og trener i tillegg, bør du komme godt ut av det uten å miste muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 3 kg og når jeg startet og spise igjen, så stabiliserte jeg meg på 500 g mer. Så det vil si 2,5 kg ned da.

Og de er uansett borte igjen, av og spise vanlig sunn mat. Jeg spiser ca 1300 kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

det er vel ikke meningen at man skal gå på nutrilett over tid, som man kan på f.eks cambridge? er vel derfor det er så lite kalorier i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvordan virker disse shakene på fordøyelsen egentlig? Jeg mener, får man lett diaré av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hvordan virker disse shakene på fordøyelsen egentlig? Jeg mener, får man lett diaré av de?

heh, det kan jeg skrive under på! :sur:

Magen min ble helt føkket opp da jeg gikk på noka. Når det eneste man får i seg er flytende, så er vel det ikke så vanskelig å tenke seg.

But anyway, jeg har gått på flere shaker og jeg har blitt rar i magen äv det. Er vel kanskje litt uvant for systemet...selv om jeg var dårlig i magen i mange mnd. Det gav seg heldigvis da jeg sluttet på dem.

En annen ting er jo hvis man bare tar en eller to shaker for dager og spiser normalt utenom. Da er det ikke noe særlig problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke dårlig i magen av cambridgekuren. Men jeg spiste jo litt grønnt og frukt utenom, så kroppen fikk jo noe og jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd både cambridge-shakene og nutrilett barene, og jeg må si at cambridge shakene får meg til å brekke meg. Nutrilett barene derimot, er kjempegode, syns til og med de er bedre enn vanlig sjokolade.

Så til alle som vil ned i vekt; Bruk Nutrilett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike lavkalorishaker kan være et godt supplement i slanking, men alene er det bortkastede penger. Ja, man går fort ned i vekt, og ja, fordøyelsen og forbrenningen krølles opp.

For varig vektap og forming av figuren er trening og et sunt, variert kosthold adskilling mere nyttig!Hva hjelper det vel å bli tynn når man blir slapp og dvask?

Nei, fram med vektene og bygg muskler! Det gjør susen, både for utseende og hva man kan tillate seg i matveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Ane_*

Jeg bruker nutrilett:) og mener det funker!! skal du gå ned på en sunn og langvarig måte må jeg være enig at det beste er sunt kosthold og trening!! jeg skal bare gå ned litt før skoleballet:)

Det er heller ikke bra å leve på så få kalorier i en lang periode.. Men det står faktisk på esken at hvis du har planer om å bruke shaken mer enn to uker burde du snakke med fastlegen din!!....

bare så det er avklart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...