Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg vil først informere deg om at jeg er 22 og det føles ikke så lenge siden jeg var i datteren din sine sko.

Jeg syntes alltid mine foreldre var gammeldagse og de lot meg aldri gå ut så lenge jeg ville. (Som alle mine andre venninner gjorde) Jeg fikk lov til og være ute til klokken 03:00 og der gikk grensa. Den grensa respekterte og holdt jeg også med mindere det var problemer med transport hjem. Da kom for det meste moren min for å hente meg.

Jeg var en av de som begynte og drikke relativt sent. Alle mine venninner startet i en alder av 14 mens jeg ventet til jeg var 17. Jeg drakk heller ikke så mye at jeg var stup full. Jeg ville være ærlig med mine foreldre og de var klar over at jeg drakk. De taklet det at jeg drakk veldig bra syntes jeg, så lenge jeg ikke kom hjem stup full var det greit. Og selvfølgelig så lenge de visste hvor jeg var til alle tider. Når jeg ser tilbake på dette er jeg veldig fornøyd med hvordan foreldrene mine taklet det faktum at jeg drakk.  Jeg ser nå at om jeg hadde blitt nektet, skjellt og smelt på pga drikking o.l Hadde jeg bare villet tatt enda mer "hevn". Da jeg var i tenårene var det det eneste jeg tenkte på.

Et pluss til mine foreldre at de forstod at jeg trengte og eksmprimentere, finne ut av ting, gjøre mine egne feil etc.

La meg pressisere frem; Det hjelper ikke og skjelle og smelle. Da blir bare ting verre.

Dette var meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...