Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt Cerzette i snart 4 mnd., og den siste måneden har blødningene bare økt. Nå er det tredje uka jeg blør - hele tiden - og det gir seg ikke! :frustrert:

Dette kan da ikke være normalt?? Er det kroppens måte å si fra på at dette ikke funker, eller? Trodde disse blødningene skulle gå over etterhvert, jeg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg også det. Blødde fire måneder i strekk, hadde ingen mens i tillegg, men svært irriterende med daglige småblødninger. Til slutt gikk jeg til legen og han fortalte at dette var visst en veldig vanlig bivirkning (hadde satt pris på å få vite dette på forhånd, jeg begynte etterhvert å bli veldig bekymret!). Jeg orket ikke ha det slik mer, så jeg sluttet, og blødningene forsvant med en gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå har jeg brukt Cerzette i snart 4 mnd., og den siste måneden har blødningene bare økt. Nå er det tredje uka jeg blør - hele tiden - og det gir seg ikke! :frustrert:

Dette kan da ikke være normalt?? Er det kroppens måte å si fra på at dette ikke funker, eller? Trodde disse blødningene skulle gå over etterhvert, jeg..?

Det er nokså vanlig. Man havner visstnok stort sett i to grupper, enten blør man hele tiden, eller så mister man mensen helt.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Det er nokså vanlig. Man havner visstnok stort sett i to grupper, enten blør man hele tiden, eller så mister man mensen helt.

Eller man havner i begge gruppene. Jeg blødde i to måneder, hadde ingen blødning i seks måneder og så begynte jeg å blø igjen. Sluttet etter en måneds tid med nye blødninger.

Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg havnet i den siste gruppen. Begynte på første mensdag og etter det har jeg ikke sett noe til mensen. Det er ett og et halvt år siden nå.

Skrevet
Og jeg havnet i den siste gruppen. Begynte på første mensdag og etter det har jeg ikke sett noe til mensen. Det er ett og et halvt år siden nå.

Åh, ubeskrivelig misunnelig :(

Jeg småblødde dobbelt så mye som jeg gikk uten å blø. Prøvde bare i 4 måneder da, og det var siste måneden det begynte å bli skikkelig rotete. Burde kanskje vært mer tålmodig, men hoppa rett over på Trionetta igjen.

Skrevet

Det er liksom så lite fristende å prøve et par måneder til... Da er det - forhåpentligvis- skikkelig sommer - og det hadde jo vært OK å kunne bade av og til uten å tenke på de helsikes blødningene! Ååååå, jeg er så lei - og har omtrent bestemt meg for å slutte med de nå i helga.

Tar det lang tid før man er i normal gjenge igjen da - med tanke på mens? Kan jeg regne med å få tilbake mens rundt 21. juni , feks?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg fikk mensen tre dager etter jeg slutta.

Skrevet
Jeg fikk mensen tre dager etter jeg slutta.

Så etter å ha blødd i snart 4 mnd kan jeg altså forvente å få skikkelig mens kun noen dager etter pilleslutt... :sur: Kor arti`!

Skrevet

Jeg beynte på Cerazette fordi jeg hadde hørt om denne fantastiske (bi)virkningen å slippe mensen, men selvfølgelig havnet jeg i den andre gruppen. :klaske:

Etter å ha brukt den i 6 måneder, med kanskje ca. 2 uker til sammen uten mensen sluttet jeg.

Det ble liksom ingen vits med en p-pille som gjorde at vi ikke kunne ha sex uansett. (Vet vi kunne hatt det hvis vi ville da..:sjenert:)

Så nå er vi tilbake med kondomer igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...