Ottine Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Nå har jeg brukt Cerzette i snart 4 mnd., og den siste måneden har blødningene bare økt. Nå er det tredje uka jeg blør - hele tiden - og det gir seg ikke! Dette kan da ikke være normalt?? Er det kroppens måte å si fra på at dette ikke funker, eller? Trodde disse blødningene skulle gå over etterhvert, jeg..?
Arkana Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Sånn hadde jeg også det. Blødde fire måneder i strekk, hadde ingen mens i tillegg, men svært irriterende med daglige småblødninger. Til slutt gikk jeg til legen og han fortalte at dette var visst en veldig vanlig bivirkning (hadde satt pris på å få vite dette på forhånd, jeg begynte etterhvert å bli veldig bekymret!). Jeg orket ikke ha det slik mer, så jeg sluttet, og blødningene forsvant med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Nå har jeg brukt Cerzette i snart 4 mnd., og den siste måneden har blødningene bare økt. Nå er det tredje uka jeg blør - hele tiden - og det gir seg ikke! Dette kan da ikke være normalt?? Er det kroppens måte å si fra på at dette ikke funker, eller? Trodde disse blødningene skulle gå over etterhvert, jeg..? ← Det er nokså vanlig. Man havner visstnok stort sett i to grupper, enten blør man hele tiden, eller så mister man mensen helt.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Det er nokså vanlig. Man havner visstnok stort sett i to grupper, enten blør man hele tiden, eller så mister man mensen helt. ← Eller man havner i begge gruppene. Jeg blødde i to måneder, hadde ingen blødning i seks måneder og så begynte jeg å blø igjen. Sluttet etter en måneds tid med nye blødninger.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Og jeg havnet i den siste gruppen. Begynte på første mensdag og etter det har jeg ikke sett noe til mensen. Det er ett og et halvt år siden nå.
Polluela Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Og jeg havnet i den siste gruppen. Begynte på første mensdag og etter det har jeg ikke sett noe til mensen. Det er ett og et halvt år siden nå. ← Åh, ubeskrivelig misunnelig Jeg småblødde dobbelt så mye som jeg gikk uten å blø. Prøvde bare i 4 måneder da, og det var siste måneden det begynte å bli skikkelig rotete. Burde kanskje vært mer tålmodig, men hoppa rett over på Trionetta igjen.
Ottine Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2006 Det er liksom så lite fristende å prøve et par måneder til... Da er det - forhåpentligvis- skikkelig sommer - og det hadde jo vært OK å kunne bade av og til uten å tenke på de helsikes blødningene! Ååååå, jeg er så lei - og har omtrent bestemt meg for å slutte med de nå i helga. Tar det lang tid før man er i normal gjenge igjen da - med tanke på mens? Kan jeg regne med å få tilbake mens rundt 21. juni , feks?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Jeg fikk mensen tre dager etter jeg slutta.
Ottine Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2006 Jeg fikk mensen tre dager etter jeg slutta. ← Så etter å ha blødd i snart 4 mnd kan jeg altså forvente å få skikkelig mens kun noen dager etter pilleslutt... Kor arti`!
Gjest note Skrevet 21. mai 2006 #11 Skrevet 21. mai 2006 Jeg beynte på Cerazette fordi jeg hadde hørt om denne fantastiske (bi)virkningen å slippe mensen, men selvfølgelig havnet jeg i den andre gruppen. Etter å ha brukt den i 6 måneder, med kanskje ca. 2 uker til sammen uten mensen sluttet jeg. Det ble liksom ingen vits med en p-pille som gjorde at vi ikke kunne ha sex uansett. (Vet vi kunne hatt det hvis vi ville da..) Så nå er vi tilbake med kondomer igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå