Gå til innhold

Atkins sjokolade

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bia_*
Skrevet

Lurer på om Atkins sjokoladene er like usunne som vanlige sjokolader? leste i et blad at de har like mange kalorier, så det eneste som var bra med Atkins var at det kun var sunnere for tennene? :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes er posetivt med den er at den er veldig mektig, så jeg klarer ikke og spise mer enn 30 g, mens hvis jeg spiser melkesjokolade ikke klarer og stoppe før det er tomt.

Men det du spør om vet jeg ikke da.

Skrevet

Den er kanskje bittelitt bedre fordi den ikke inneholder så mye rent sukker (eller rent sukker i det hele tatt?), men kalorimessig er det helt likt som vanlig sjokolade, det har det bladet du leste i helt rett i.

Skrevet

Spørs jo hva som er viktig for deg. På lavkarbo, skal ikke sukkeralkoholer telles f eks, og du vil ikke legge på deg av den kunstige søtningen som brukes i den.

På den annen side kan du få vondt i magen, kunstig søtning kan diskuteres, osv.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Dessuten er den VOND!! Da er det bedre å ikke spise sjokolade i det hele tatt synes nå jeg...

Skrevet

Synes atkins melkesjokoladen er veldig god jeg.

Men liker ikke baren da.

Gjest Gjest_bia_*
Skrevet

jeg har smakt på de fleste.. Decadence Bar er best.. kan få kick å spise 2 stk på en gang.. men fy så mett jeg blir..60 gram pr stk.. åsså får jeg sååå dårlig samvittighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...