Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til bursdagsgave!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe bursdagsgave til min beste venninne i dag, og har virkelig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Hun har jo alt hun trenger, og er ikke av den typen jeg kan kjøpe sminke/kosmetikk til (en enkel utvei jeg ofte velger). Jeg vil jo at det skal være noe spesielt, siden vi har kjent hverandre hele livet.. men det blir bare vanskeligere og vanskeligere hvert år.

Noen snille sjeler der ute som har tips? På forhånd takk..

Klem fra Milly

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva liker dere å gjøre? Gavekort på kino? Et klesplagg? En flott plante? Noe hun trenger i leiligheten? Noe til en hobby hun har? Et smykke?

Vanskelig å komme med konkrete forslag når man ikke vet noe som helst om personen, bortsett fra at det er kvinne.

Skrevet

Drikker hun vin?

Jeg ordna til min venninne en gang, kjøpte en liten sink-bøtte, kledde den med plast, nedi med flaska (plast rundt den nederste delen) oasis på siden av flaska, og pynt med avskårne blomster. Eller en fin potteplante med flaska nedi, det er veldig fint når en dekorerer slik. Og en sløyfe eller noe da...

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med å lage en piknikkurv til henne? Vinflaske, pledd(evt billig fleece)plast vinglass og servise.. Sånn at det bare er ferskmaten som mangler.. det hadde jeg satt STOR pris på hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tips alle sammen :) Jeg endte opp med å kjøpe noe hun trenger når hun flytter ut til høsten.. litt kjedelig, men nyttig i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...