Wonders Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg mistet lillesøsteren min for 23 år siden. Hun døde når hun ble født, og som liten jente forstod jeg ikke helt hvofor det måtte skje. Pappa skjellte ut sykehuset og nektet å snakke om ting i ettertid. Mamma ble medlem i foreningen Vi som har ett barn forlite. De valgte å ikke ha en grav...Så i mitt liv har jeg ikke hatt noe sted å sørge egentlig. Til jeg kjøpte en cd med barnesanger, av Carola, Sov på min arm fra 2001. Der er en sang som heter Jag vill alltid älska, den handler om at ikke ett eneste barn får forjeves liv noen gang( hun har oxo mistet ett barn). Hun fremførte sangen under minnekonserten for Flodbølgekatastrofen i Thailand i romjulen 2005. bl.annet Denne synger jeg på titt og ofte, sorgen min er ikke lenger bunnløs... Tenkte om det er flere der ute som trenger sjelfred, om sangen hjelper ett annet menneske bare en brøkdel av hva den har gjort for meg er mye gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 20. mai 2006 #2 Del Skrevet 20. mai 2006 Kjære deg. Aller først vil jeg få gi deg en stor Den sangen er utrolig vakker. Jeg var i begravelse til ei lita jente som døde bare noen dager gammel, hvor denne sangen blei spilt som en hilsen fra foreldrene. Jeg hører på den når jeg behov for å få ut tårer, sinne og sorg over alle små barn som må forlate oss altfor tidlig. Klem fra lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) JAG VILL ALLTID ÄLSKA (Carola Häggkvist – Erik Hillestad) Endret 7. september 2007 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2007 Her er den fra Tsunamien i Thailand, live. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå