Gjest Meg Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Min angst - mine depresjoner har ødelagt alle mine håp, mine drømmer, mine ønsker for livet. Jeg sørger over livet som har glidd forbi - uten at jeg har turt å hoppe på karusellen. Livet mitt er ikke over - jeg tror (og håper) ikke det. Men det er for sent for mange ting. Det sørger jeg over. Ingen vet - ingen kjenner mine tanker - ingen kjenner min sorg. Bare jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Min angst - mine depresjoner har ødelagt alle mine håp, mine drømmer, mine ønsker for livet. Jeg sørger over livet som har glidd forbi - uten at jeg har turt å hoppe på karusellen. Livet mitt er ikke over - jeg tror (og håper) ikke det. Men det er for sent for mange ting. Det sørger jeg over. Ingen vet - ingen kjenner mine tanker - ingen kjenner min sorg. Bare jeg vet ← Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, ikke pga angst eller depresjoner, men fordi jeg har opplevd annen type sykdom som har gjort at livet mitt overhodet ikke har blitt som jeg skulle ønske. Det er helt greit å sørge over det! Og jeg skjønner også at du ikke har fortalt det til noen, for jeg tror ikke det helt går an å skjønne dersom man ikke har vært der selv. Bruk den tiden du trenger til å sørge ferdig, men prøv å ikke la det hindre deg mer enn nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 To øyne som smiler En munn som ler Men sorgen i hjertet er det ingen som ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 22. mai 2006 #6 Del Skrevet 22. mai 2006 QUOTE Min angst - mine depresjoner har ødelagt alle mine håp, mine drømmer, mine ønsker for livet. Jeg sørger over livet som har glidd forbi - uten at jeg har turt å hoppe på karusellen. Livet mitt er ikke over - jeg tror (og håper) ikke det. Men det er for sent for mange ting. Det sørger jeg over. Ingen vet - ingen kjenner mine tanker - ingen kjenner min sorg. Bare jeg vet QUOTE Jeg vet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtnos' Skrevet 30. mai 2006 #7 Del Skrevet 30. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 Situasjon i går kveld: Så på krimmen på TV - satt alene i sofakroken - slappet av - holdt på med et håndarbeide ved siden av - handlingen i krimmen utviklet seg - død og fordervelse - latter og glede - to som omfavnet hverandre - det trigget mine lengsler etter å kjenne to armer rundt meg - to armer som kunne trøste, kose, støtte, kreve................. Kvelden var ødelagt - tårene rant - triste tårer - ensomme tårer! Det er så lite som skal til før mine savn og min sorg blir vekket til live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 Skjønner deg på en måte, selv om jeg hater å si at jeg skjønner deg.. for jeg er ikke deg.. om du skjønner.. Aner ikke bakgrunnen din, og hva som er årsaken til at du føler deg alene.. Men jeg føler meg også ofte alene.. savner noen å tilbringe kveldene med, og gråter også iblandt om jeg ser en trist nok film.. Livet mitt har ikke vært bra det siste året.. har kun bestått av jobb og søvn, utrolig lite sosialt, få venner i nærheten, og ingen type.. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det.. jeg har turt det jeg ikke helt har turt eller villa før.. jeg skal på skole, og skal flytte LANGT hjemmeifra.. Gleder meg til å møte nye mennesker, og forhåpentligvis starte et nytt liv. Det er aldri for seint, man må bare tørre og våge!! Smil til verden og den smiler tilbake.. Jeg tenker ihvertfall over dette ofte, jeg hilser jo aldri på en person som ser sur ut, men jeg hilser om han/hun smiler til meg. Og vips.. kanskje dagen blir bedre av akkurat den hilsenen.. Lykke til.. ikke grav deg ned.. uansett årsak.. kom deg opp, rett ryggen, se positivt, og kom deg videre.. :trøst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå