Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest annen gjest
Skrevet

Trodde denne gjaldt her? Tar jeg feil? I samme med Big Brother-tråden.... Er det andre "enkle" ting, kommer moderatorene løpende med én gang.

Hvis du mener det så si i fra på Ris og Ros da. Det er lov å ytre sin mening.

Hatten var grusom og latterlig :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde denne gjaldt her? Tar jeg feil? I samme med Big Brother-tråden.... Er det andre "enkle" ting, kommer moderatorene løpende med én gang.

Tror ikke Mette-Marits hatt -som er det som kritiseres i tråden -regnes som individ... ;)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Tror ikke Mette-Marits hatt -som er det som kritiseres i tråden -regnes som individ... ;)

Endret av Miloine
Gjest ikke fast bruker
Skrevet

syns den var litt kul jeg. Litt voldsom, men litt kul også. Så gøy at noen tør! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg reagerer aller mest på hennes dårlige rådgivere, og på at Kronprinsessen ikke tar egne avgjørelser og trosser rådgiverne.

Kritthvite korte hanske, regngrå kåpe med en såpass mørk og vidstor hatt er klumsete og plumpt klesvalg. :murvegg::riste:

Ellers ser Ingrid Alexandra noe sur ut på mange av de offisielle bildene i aviser o.l. og hun er nokså tynn i håret. Er det vanlig blant barn det, kanskje? :overrasket:

Skrevet
Ellers ser Ingrid Alexandra noe sur ut på mange av de offisielle bildene i aviser o.l. og hun er nokså tynn i håret. Er det vanlig blant barn det, kanskje?  :overrasket:

Ja, det er vanlig. Og at hun ser sur ut?? Prøv å få en 2-åring til å smile på kommando selv.

Skrevet

Kan ikke si at det var en fin hatt. Skulle hatt en som var mindre.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg reagerer aller mest på hennes dårlige rådgivere, og på at Kronprinsessen ikke tar egne avgjørelser og trosser rådgiverne.

Kritthvite korte hanske, regngrå kåpe med en såpass mørk og vidstor hatt er klumsete og plumpt klesvalg.  :murvegg:  :riste:

Ellers ser Ingrid Alexandra noe sur ut på mange av de offisielle bildene i aviser o.l. og hun er nokså tynn i håret. Er det vanlig blant barn det, kanskje?  :overrasket:

Du tuller angående Ingrid Alexandra vel? Sur og tynn i håret!??

Gjest Gjest
Skrevet
Du tuller angående Ingrid Alexandra vel? Sur og tynn i håret!??

Ja, er det ikke nettopp det hun ser ut til å være/ha da? :) Ikke noe gale i å konstatere fakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...