Gjest annen gjest Skrevet 18. mai 2006 #21 Skrevet 18. mai 2006 Trodde denne gjaldt her? Tar jeg feil? I samme med Big Brother-tråden.... Er det andre "enkle" ting, kommer moderatorene løpende med én gang. ← Hvis du mener det så si i fra på Ris og Ros da. Det er lov å ytre sin mening. Hatten var grusom og latterlig
Daria Skrevet 18. mai 2006 #22 Skrevet 18. mai 2006 Trodde denne gjaldt her? Tar jeg feil? I samme med Big Brother-tråden.... Er det andre "enkle" ting, kommer moderatorene løpende med én gang. ← Tror ikke Mette-Marits hatt -som er det som kritiseres i tråden -regnes som individ...
Gjest Miloine Skrevet 18. mai 2006 #23 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Trodde denne gjaldt her? Tar jeg feil? I samme med Big Brother-tråden.... Er det andre "enkle" ting, kommer moderatorene løpende med én gang. ← Tror ikke Mette-Marits hatt -som er det som kritiseres i tråden -regnes som individ... ← Endret 18. mai 2006 av Miloine
Gjest ikke fast bruker Skrevet 18. mai 2006 #24 Skrevet 18. mai 2006 syns den var litt kul jeg. Litt voldsom, men litt kul også. Så gøy at noen tør!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #25 Skrevet 18. mai 2006 Jeg reagerer aller mest på hennes dårlige rådgivere, og på at Kronprinsessen ikke tar egne avgjørelser og trosser rådgiverne. Kritthvite korte hanske, regngrå kåpe med en såpass mørk og vidstor hatt er klumsete og plumpt klesvalg. Ellers ser Ingrid Alexandra noe sur ut på mange av de offisielle bildene i aviser o.l. og hun er nokså tynn i håret. Er det vanlig blant barn det, kanskje?
Gjest 2324 Skrevet 18. mai 2006 #26 Skrevet 18. mai 2006 Ellers ser Ingrid Alexandra noe sur ut på mange av de offisielle bildene i aviser o.l. og hun er nokså tynn i håret. Er det vanlig blant barn det, kanskje? ← Ja, det er vanlig. Og at hun ser sur ut?? Prøv å få en 2-åring til å smile på kommando selv.
fiesta Skrevet 18. mai 2006 #27 Skrevet 18. mai 2006 Kan ikke si at det var en fin hatt. Skulle hatt en som var mindre.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #28 Skrevet 18. mai 2006 Jeg reagerer aller mest på hennes dårlige rådgivere, og på at Kronprinsessen ikke tar egne avgjørelser og trosser rådgiverne. Kritthvite korte hanske, regngrå kåpe med en såpass mørk og vidstor hatt er klumsete og plumpt klesvalg. Ellers ser Ingrid Alexandra noe sur ut på mange av de offisielle bildene i aviser o.l. og hun er nokså tynn i håret. Er det vanlig blant barn det, kanskje? ← Du tuller angående Ingrid Alexandra vel? Sur og tynn i håret!??
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #29 Skrevet 19. mai 2006 Du tuller angående Ingrid Alexandra vel? Sur og tynn i håret!?? ← Ja, er det ikke nettopp det hun ser ut til å være/ha da? Ikke noe gale i å konstatere fakta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå