Gå til innhold

Jeg har en kåt mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, du er ikke alene.Forskjellen på deg og meg er at jeg tenner på å ha en konstant kåt mann! Knuller om morgenen, når vi kommer hjem fra joben, ser på tv, han skal dusje, jeg suger han litt før han går i dusjen for å runke. Sitter i soffaen og klår på hverandre, vi legger oss og knuller før vi sovner! Jeg klager ikke  ;)

ønske meg ein mann som din... ;)

exn min hadde veldig liten sexlyst, utroligt frustrerendes..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har det ikke sånn hver dag, men veldig ofte har han lyst og ikke jeg og vice versa. Noen ganger på kvelden når han har vært skikkelig i nøden etter å tømme seg så har jeg latt han ta meg uten å være særlig engasjert. Noen ganger er jeg med etterhvert, andre må han bare tømme seg og gjøre seg ferdig og så sover vi videre. Det er jo ikke festlig for noen av oss de gangene men da får han hvert fall rast fra seg litt og kanskje få en god natts søvn. Om jeg skulle ha lyst uten at han har det så er det ikke så mye ågjøre med det, men så er det jo ikke like ille for meg å vente til lysten hans kommer som det blir for han å vente; han får jo fysisk vondt.... Men enkelte dager er vi med både to og tre ganger om dagen begge to.

Gjest Gjest
Skrevet
Eum det er vel mer slik at produksjonen avpasses behovet.

... Ballespreng får jeg bare hvis det går veeldig lenge mellom hver utløsning (i praksis skjer ikke dette) eller hvis det er fysisk flørting med noen uten at det blir noe mer.

Det siste er det verste, det kan føre til sterke smerter, og bli så vondt at det er vanskelig å gå på vanlig måte.

Sterke smerter a la rier da mener du, slik at du går litt i rykk og napp :ler:

uff, ikke meningen å gjøre narr. Bare ser det for meg :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet
Sterke smerter a la rier da mener du, slik at du går litt i rykk og napp :ler:

Typisk svar fra jenter. "Hah! Gutter vet ikke hva sterke smerter er, for de har aldri født!" Virker som om vi gutter aldri skal få omtale vondt som mer enn moderate smerter, uten å få slengt rie/fødsel-argumentet i fleisen. Og er gutter for nonchalante med smerter, så mobbes de for å forsøke å "være mandig". Sorry, ikke meningen å glefse, men har hørt det der noen ganger nå...

uff, ikke meningen å gjøre narr. Bare ser det for meg :overrasket:

Kan skrive under den følelsen hans. Skikkelig kvalme i magen og en ganske intens og vedvarende smerte i testiklene. Og utrolig ubehagelig, bare det å gå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg spør igjen: kan han ikke bare runke?

Gjest Gjest
Skrevet
Vi har det ikke sånn hver dag, men veldig ofte har han lyst og ikke jeg og vice versa. Noen ganger på kvelden når han har vært skikkelig i nøden etter å tømme seg så har jeg latt han ta meg uten å være særlig engasjert. Noen ganger er jeg med etterhvert, andre må han bare tømme seg og gjøre seg ferdig og så sover vi videre. Det er jo ikke festlig for noen av oss de gangene men da får han hvert fall rast fra seg litt og kanskje få en god natts søvn. Om jeg skulle ha lyst uten at han har det så er det ikke så mye ågjøre med det, men så er det jo ikke like ille for meg å vente til lysten hans kommer som det blir for han å vente; han får jo fysisk vondt.... Men enkelte dager er vi med både to og tre ganger om dagen begge to.

??? Er det mulig???

Gjest Gjest
Skrevet

Det er hjernen som styrer sexbehov, ikke testiklene... en mann som ikke produserer sæd i det hele tatt har og behov for sex.

Fire ganger om dagen er ikke normalt. Han er enten 18 år, eller så har han en overaktiv hypotalamus. Sikkert greit inntil de første barnet kommer og kona får annet å gjøre.

• 2 uker senere...
Skrevet
Eum det er vel mer slik at produksjonen avpasses behovet.

... Ballespreng får jeg bare hvis det går veeldig lenge mellom hver utløsning (i praksis skjer ikke dette) eller hvis det er fysisk flørting med noen uten at det blir noe mer.

Det siste er det verste, det kan føre til sterke smerter, og bli så vondt at det er vanskelig å gå på vanlig måte.

Alle menn er forskjellige. Noen er veldig seksuelt aktive mens andre er mindre. Ingenting er normalt eller unormalt, bare forskjellig, så lenge det ikke blir et problem for noen.

Det du beskriver er helt normalt. Selv om dette varierer, vil enhver frisk mann kjenne på hele kroppen sin at han ikke har fått seksuell utløsning. Det handler egentlig ikke kun om å tømme seg, men å lade ut seksuell spenning, men den seksuelle spenningen følger med sæden og utløsningen. Det å ikke onanere er negativt for de fleste, fordi man holder tilbake noe som er naturlig kontinuerlig (mannen er hele tiden seksuelt aktiv). Dersom du blir flørtet med og har gått en stund uten å ha ladet ut den seksuelle spenningen, så har du årsaken til at det blir smertefullt. Da gjør kroppen seg klar til å lade ut, og du gjør det ikke, og det blir da selvsagt en negativ opplevelse. Onanerer man jevnlig, er man på tur med kroppens behov, og da kan du unngå slik smerte.

Menn og onani har lenge vært et tabu. De fleste friske menn onanerer jevnlig, men tør eller vil ikke innrømme det. Dette har med kultur å gjøre, at det er nedverdigende å tilfredsstille seg selv, mot at det er ”tøft og kult” å ha dame. Andre mener det ikke er passende å snakke om sånt. Der har du et eksempel på hvor idiotisk en kultur kan bli. Men den tilhører mest "kjerringer", oldinger og bygdetullinger.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Forklar ham at du ikke er et runkehull, og heller ta dere tid til å ha god og spennende sex for begge parter når han først er i sving ;)

Skrevet (endret)
Det er hjernen som styrer sexbehov, ikke testiklene... en mann som ikke produserer sæd i det hele tatt har og behov for sex.

Fire ganger om dagen er ikke normalt. Han er enten 18 år, eller så har han en overaktiv hypotalamus. Sikkert greit inntil de første barnet kommer og kona får annet å gjøre.

Det er mengden med sæd som avgjør ren kåthet, mens savnet etter å holde rundt noen og elske med noen kommer fra hjernen. Sex er på en måte todelt, og trikset er å ha sex med noen når begge disse behovene er der samtidig, fordi da blir nytelsen mest intens. Dessverre er ikke dette alltid lett å arrangere i vårt samfunn. Noen ganger kan man få lyst til både nærhet og å tømme seg, men klokken er 14:10 og du sitter på jobben i lunsjpausen.

Dette vil si at du har delvis rett i det du skriver. Ønske om nærhet og hud, kommer fra hjernen. Men går du lenge uten å ha utløsning, vil du føle en ren kåthet. Når man utløser ren kåthet, blir det mindre emosjonelt og mer for å kun tømme seg, men kan likevel gi en skjelvende kick om du har godt lenge nok og er i en spennende situasjon.

Slik som kompisen min som kom fra militæret, ble hentet av kjæresten sin og de tok toget sammen hjem. Da hadde han ikke hatt utløsning på to uker og kjæresten gjorde han rastløs og kåt. Da hun bestemte seg for å gi gutten en liten gave, og suge han inne i kupeen, som var en lukket kupé, fikk jeg senere vite at han hadde fått sin største seksuelle kick, og en mye større kick enn første samleie.

Endret av sEnsAtion
Gjest Labellamia
Skrevet

Er det mulig å ha det slikt? jeg håper virkelig ikke at jeg en gang bare ligger der, min sambo tenner meg hver gang heldigvis. :sjenert:

Gjest Labellamia
Skrevet

Håper han har tid til å jobbe innimellom. Kan ikke bare leve på luft og utløsninger. :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mann, er alltid kåt, har aldri sagt nei til ei jente, aldri noensinne, men vil allikevel ikke påstå at jeg må ha sex 4 ganger pr dag.

Jeg synes det er deilig å være kåt, og blir ikke sur eller gal om det går et par dager. Tvert imot, blir bare perverst omtenksom og kjærlig besatt av henne dersom jeg må vente noe mellom hver gang.

Skrevet
Det er mengden med sæd som avgjør ren kåthet,

Dette stemmer ikke. Jeg har brukt meg selv som forsøkskanin på hvor lenge jeg kunne greie meg uten utløsning, og mest kåt var jeg de første to-tre dagene etter at jeg stengte kranen. Etter denne korte perioden med abstinens, ble det mye enklere. Etter en uke tenkte jeg knapt på sex i det hele tatt, men etter to begynte jeg å kjenne det igjen rent fysisk. Etter ca. tre uker kom jeg i søvne. Sædansamling har nok noe med kåthet å gjøre, men er slett ikke den største faktoren. Hvor kåt jeg er avhenger for det meste av hvor ofte jeg gjør det, enten med partner eller på egen hånd. Jo mer jeg får meg, jo kåtere er jeg. Dette gjelder forøvrig for sædproduksjonen også: jo færre utløsninger, jo mindre sædproduksjon.

Når jeg foretok denne "undersøkelsen" på meg selv var jeg 19, og var vant med daglige utløsninger. I dag er jeg 28, og er i en periode hvor jeg har 1-3 utløsninger daglig, med en dag "pause" innimellom. Dette er slett ikke fordi jeg er blitt mer "viril" med årene, men for tiden får jeg meg mer enn for et tiår siden. Derfor det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...