Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Kjæresten min og jeg hadde vår eget lille vorspiel til nasjonaldagen i går kveld.. , og etterhvert ble stemningen så god at vi bestemte oss for å prøve analt - noe vi har snakket om over litt tid. Alt var veldig fint, uvant, ikke vondt og egentlig ganske så deilig. Men i dag er jeg sår. Ikke vondt, men jeg kjenner liksom at jeg hadde det moro i går.. Opplevelsen i går frister absolutt til gjentakelse, men synes det er litt kjipt om jeg blir sår... Er det vanlig å liksom "bli minnet" på moroa en tid etterpå...? Therese
Ginen Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Du har hatt noe inn der det er vanligst at ting kommer ut. Det er nok vanlig at du blir minnet på det en stund ja... Men så kjekt at du likte det da! Er vel verdt det da, tenker jeg? Endret 18. mai 2006 av Ginen
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Tja, jeg pleier å kjenne det en stund etterpå ja. Ikke vondt, men en følelse av å være "utpult"!!!
Gjest pielill Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Tja, jeg pleier å kjenne det en stund etterpå ja. Ikke vondt, men en følelse av å være "utpult"!!! ← Og akkurat den følelsen er ganske så herlig syntes nå jeg eller hva sier du? Deilig å kjenne at man ble tatt så det monnet av kjæresten sin......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå