Gå til innhold

Fliser som passer til trappen


zala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig er jeg en terracotta-frik :ler: , men denne trappen var kanskje litt for moderne for sånt...

Det finnes noen fliser i forskjellige grå-nyanser som er ganske lekre. Noen er glatte, men jeg synes de "ruglete" er ganske fine jeg. Ikke så ruglete i overflaten, men kantene er liksom litt ujevne.

Tror at jeg ville valgt noen i en gråfarge som ikke var for lys eller for mørk jeg og frisket opp med noen tepper med litt farge i.

Nå er jo trappen ganske "glatt", så jeg ville nok valgt noe med litt liv i. Men det er jo en smaksak.

Fant desverre ikke noen linker. Dårlig med sånt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg ville valgt mørkegrå fliser. Jeg vet om noen fliser som er utrolig pene, de er nesten svarte og matte og ganske "ruglete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt skifer. :D

Skifer hørtes ut som et lekkert valg til denne trappen.

Problemet er bare at skifer er fryktelig dyrt, minst 1000/kvm. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Remyline, din dumming. Du gir meg griller i hodet. Jeg klarer jo ikke å få skifer ut av hodet nå da og det er jo så dyrt. Vel, vi får se hva det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifer, helt klart! Vi har skifer i gangen, og jeg er SÅ fornøyd med gulvet. Det er nesten sånn at jeg vurderer å ta med meg hele gulvet når vi en gang flytter. :wink:

Gulvet vårt er nå matt og grått, men vi skal sette det inn med olje slik at det blir bittelitt blankere og helt mørkegrått. Jeg tror det blir fint, innbiller meg at det blir omtrent slik det er når det er nyvasket og fuktig. *håpe*

Trappen var kjempefin, hva koster en slik trapp? Er nemlig på jakt etter en trapp selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trappen var kjempefin, hva koster en slik trapp? Er nemlig på jakt etter en trapp selv  :)

Trappen koster ca 40.000,- til 50.000,-

Det er mange penger, men jeg kunne ikke tenke meg å ha den kjedelige furutrappen, som følger med huset vi skal bygge. Ikke passer den inn i stilen som vi skal ha heller. En trapp er heller ikke noe man med letthet kan bytte ut siden heller, så derfor bestemte vi oss for denne trappen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere kunne spandere 40000 på trappen, er kanskje ikke merkostnadene med skifer i forhold til alternative fliser så forskrekkende? Med mindre det er enormt mange kvadratmetre som skal dekkes?

Men dersom trappa allerede har tømt kontoen, blir det jo en annen sak... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville hatt trappa som den er jeg, uten fliser....................  Den var lekker.

Jeg skal jo ikke ha fliser i trappen...

Jeg skal ha fliser på gulvet i hallen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...