Gå til innhold

Slottsbalkongen


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Når slutter de kongelige å vinke derfra i morgen? Ifølge kongehusets hjemmesider begynner de halv elleve, men det står ikke når de går inn igjen...

*monarkifrelst republikaner vil gjerne se på de*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest gjest1
Det tar noen timer for å si det sånn... ;) Nøyaktig hvor lenge vet jeg ikke.

Det vet jeg også... ;) Er herfra, men må vite åssen vi timer frokosten... Har som oftest droppet frokosten de gangene vi har reist inn til sentrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
toget starter 10 og er ferdig 13.

Så toget begynner en halvtime før de kongelige tusler ut på balkongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
http://www.kongehuset.no/

Det står litt i programmet her. :hjelpsom:

Ja, jeg vet det ;) Som jeg refererte til i startinnlegget mitt har jeg vært inne på kongehuset.no og der sett av de går ut på balkongen halv elleve, men det står ikke når de går inn igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Ja, jeg vet det ;) Som jeg refererte til i startinnlegget mitt har jeg vært inne på kongehuset.no og der sett av de går ut på balkongen halv elleve, men det står ikke når de går inn igjen...

Men de skal være en annen plass kl 16, og før det skal de sikkert spise og tisse litt og røyke, så i totiden sikkert eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Men de skal være en annen plass kl 16, og før det skal de sikkert spise og tisse litt og røyke, så i totiden sikkert eller noe sånt?

Ja, jeg vet der er ferdig RUNDt den tiden, men lurte litt på om noen visste akkurat? 17. maikomiteen bør jo ha timet ting og således ha et tidsprogram for toget liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest1
Ja, jeg vet der er ferdig RUNDt den tiden, men lurte litt på om noen visste akkurat? 17. maikomiteen bør jo ha timet ting og således ha et tidsprogram for toget liksom

Du får ha en flott feiring Frysepulver. Jeg har ikke mer å bidra mer, om jeg så hadde noe i utgangspunktet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar sikkert en halv time for toget å komme seg til Slottet, derfor står ikke de konkelige der den første halvtimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Klokka 11.31.20 blir Sverre Magnus sendt på hue inn gjennom balkongdøra for å skifte bleie.

12.30.07 gåt MetteMarit inn for å se hvor det blir av Sverre Magnus som har skiftet bleie i nesten en time.

12.32.20 stikker Ingrid Alex av for å skaffe seg is.

12.32.33 oppdager Haakon at Ingrid Alex er borte, og beiner etter så flosshatten skvetter.

Kongen og Dronningen har ikke vært på balkongen hele dagen - de er slitne og det har derfor blitt satt opp to vinkende pappfigurer, de blir tatt inn nøyaktig kl. 13.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Klokka 11.31.20 blir Sverre Magnus sendt på hue inn gjennom balkongdøra for å skifte bleie.

12.30.07 gåt MetteMarit inn for å se hvor det blir av Sverre Magnus som har skiftet bleie i nesten en time.

12.32.20 stikker Ingrid Alex av for å skaffe seg is.

12.32.33 oppdager Haakon at Ingrid Alex er borte, og beiner etter så flosshatten skvetter.

Kongen og Dronningen har ikke vært på balkongen hele dagen - de er slitne og det har derfor blitt satt opp to vinkende pappfigurer, de blir tatt inn nøyaktig kl. 13.00.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...