Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Hei på dere Trenger litt hjelp Kan jeg bare ringe en gynekolog for time eller må jeg hennvises fra legen redd legen min
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Noen privatpraktiserende gynekologer tar imot pasienter uten henvisning fra lege, men vær obs på at dette gjerne koster endel ekstra.
Malia Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Hei på dere Trenger litt hjelp Kan jeg bare ringe en gynekolog for time eller må jeg hennvises fra legen redd legen min ← hvis du ikke har fått barn eller hatt noe galt nedi der er det legen som skal sjekke deg.... vet ikke det går kanskje ann å bestille time hos en privat gynekolog.. men det koster vel skjorta som de fleste private tjenester.
lillesky Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Å gå til fastlegen på GU er helt ok og anbefales.
wind-up bird Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 De GU jeg har hatt har jeg tatt hos legen, det syns jeg er helt ok. Men du skriver at du er redd legen din? Hvis du er redd ham/henne, så burde du kanskje skifte fastlege?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå