Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv skal jeg ha på meg det flotteste av mine hvite, flagrende laken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjole...og antagelig regndress utenpå :grine:

Skrevet

Bunad. Og så har jeg nettopp vært å kjøpt paraply. :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn som det ser ut nå er vel kjeledress det mest passende.

Skrevet

17 mai kom litt prlutselig for meg, hadde egentlig ikke tenkt å feire, men så har en tante av meg flyttet hit og hun ville jeg skulle feire med henne.

Så nå blir det hjem å hente frem bunaden, stryke skjorta og pusse sølvet.. Så finner jeg en stooor golfparaply slik at jeg ikke væter ut finstasen.

Skrevet

... og gjest over var meg

Skrevet

Skal bare til søs en tur og så være hjemme, så blir nok ingen stivpynting. Blir en pen topp og en fin bukse, tenker jeg. Også har jeg 17. mai-sløyfe for første gang på flere år!! :)

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg skal reise bort i morgen, så antrekket blir vel noe behagelig og fly-vennlig.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvit kjole, litt gammeldags og romantisk; hvit jakke, litt mer offwhite kanskje er den vel, hvite sko og hvit veske

Gjest Gjesta
Skrevet

Bunad, hvis jeg da ikke omkommer av raserianfall når skjorta skal strykes. :forvirret:

Hvis været bestemmer, ifører jeg meg sambos dun-sovepose i stedet.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Joggebukse og t-skjorte.

Dagen tilbringes i sofaen :)

Endret av CatPower
Gjest bamsemums
Skrevet

Det er jo meldt så grått og kaldt vær her i Oslo imorgen, men planen var å ha på en svart kort kjole med matchende tilbehør i rosa.... :sminkedokke:

Skrevet (endret)

Skal jobbe fra 3-9 i morgen, men skal ha bunad på. (Skal jobbe på en mix-kiosk)

Endret av Little sister
Gjest gjest1
Skrevet

Opprinnelig var joggebukse bankers siden jeg bare skulle være hjemme. Nå derimot, har jeg plutselig fått planer om hva jeg skal gjøre- men hva jeg skal ha på meg... det kommer jeg vel til å bruke hele dagen på i morgen til å finne ut. :(

Skrevet

om morgenen blir det bunad! (da blir bestemor glad! :sjarmor: )..litt senere på dagen skal jeg ha en rød "mini"kjole med hvite pumps og hvit liten veske til..på kvelden blir det 17-mai fest og bursdagsfest tile n veninnne, skifter derfor til en rosa kort kjole(den er super lekker..bar rygg og ganske kort!!!håper det ikke regner!! :grine: )..kommer nok til å ha pensko/sandaler til..har ikke helt bestemt meg for hvilken farge på sko og veske...

Ellers har jeg vært hos frisøren idag og fått nye striper i håret..og "nye" negler..alt er klart nå! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...