Gjest Sabia Skrevet 12. september 2006 #321 Del Skrevet 12. september 2006 Å stakkars, det må være såå slitsomt..! Stakkars vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. september 2006 #322 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Magnhild har fortsatt lett feber og diare og har fått tatt masse prøver. Hun har fått enerom og må bli til imorgen. (og håper hun får TV slik at hun kan se Grey's Anatomy ) Det går bra med guttene!! Og det ser t.o.m ut til at de har vokst litt. Endret 12. september 2006 av Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 12. september 2006 #323 Del Skrevet 12. september 2006 Så bra med oppdatering Jinx!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. september 2006 #324 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg håper de kommer snart jeg Mener å ha lest mellom (eller inni?) linjene et sted at du vil det selv også... Og da blir du kanskje friskere også! Heia og god bedring! Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 12. september 2006 #325 Del Skrevet 12. september 2006 Spennende dette med tvillinger! Jeg har hele tre tvillingpar på skolen nå. To av de sliter jeg virkelig med å se forskjell på. Men den ene er veldig bustete på håret! Hva skjer den dagen han begynner å greie seg?? Har dere funnet navn til dem? Nå er du på sykehuset leste jeg, håper du har det etter forholdene bra. Hvis du skal føde i setefødsel, kan jeg bare si at det gjorde jeg og det var en helt super opplevelse! Takk og lov for at det finnes epidural som gjør at man kan føde helt uten smerter!!! Jepp, kjente ingenting, sa til mannen rett etterpå at vi godt kan få 5 unger når det går så greit! Blir ikke 5 da... Men en til om noen år kanskje. Masse lykke til i tiden framover!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. september 2006 #326 Del Skrevet 12. september 2006 tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 13. september 2006 #327 Del Skrevet 13. september 2006 tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. september 2006 #328 Del Skrevet 13. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. september 2006 #329 Del Skrevet 13. september 2006 Er innom og kikker etter nytt. Tenker masse på dere. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #330 Del Skrevet 15. september 2006 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. september 2006 Forfatter #331 Del Skrevet 15. september 2006 åååååh så lei av stor tung mage som bare er i veien og masse vann i kroppen!! BLÆH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 15. september 2006 #332 Del Skrevet 15. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 15. september 2006 #333 Del Skrevet 15. september 2006 Snart blir det to små søte bebiser som sover søtt i vuggen sin med nesene mot hverandre.... Sukk!!!! *drømme* (La drømmen om søte bebiser få Magnhild til å glemme vann og stor mage) Stor klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. september 2006 Forfatter #334 Del Skrevet 17. september 2006 Til alle som er innom. Ikke mye skriving på meg om dagen. Tiden strekker ikke helt til innimellom all ventingen og ventingen og ikke minst sovingen. Kroppen er sliten og tung, men samtidig har jeg det bra. Det er litt godt å ikke ha vondt over alt og hele tiden måtte være redd for blodtrykk og annet tull. Akkurat BT er kjempebra om dage,n, og slikt liker vi. Men i natt våknet jeg av halsbrann igjen. Får det av pølser, og i dag var vi i bursdag hos meta og Milla Sofie, så da visste jeg at jeg ville bli plaget utovernatten. Men det var veldig koselig!!! Jess, her skjer det lite, så det blir en stille søndag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. september 2006 #335 Del Skrevet 17. september 2006 Oppe tidlig du ser jeg, men er kanskje ikke så lett å sove med halsbrann! Håper du får en så fin dag som mulig og at blodtrykket holder seg lavt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 17. september 2006 #336 Del Skrevet 17. september 2006 Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. september 2006 #337 Del Skrevet 18. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. september 2006 #338 Del Skrevet 18. september 2006 Innommed en klem for å si at jeg følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. september 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 18. september 2006 fortsatt her med diiiger mage!!! Ungene har det kjempebra i magen og kroppen min begynner å ha det bedre også. sliter med lite søvnom natten og halsbrann, men ellers er det egentlig helt greit. Så nå skal jeg ikke på kontroll igjen før på fredag og til legen igjen på neste trsdag. Det er leeeeenge siden det var så mange dager mellom kontrollene. Er i dag 36+4... Snart termin nå jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. september 2006 #340 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg ble veldig glad for glad sms idag vennen! Er ikke liksom-termin 37 uker, når man har to i magen da? DET er ihvertfall ikke lenge til. Det sies jo at tvillinger er "ferdige" før enlinger (og at de bl a utvikler lungene raskere, men du er jo laangt forbi den lungekritiske tiden...). De guttene dine er jaggu meg tålmodige! Og det er du og! flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå