Gjest Epona Skrevet 27. september 2006 #381 Del Skrevet 27. september 2006 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 27. september 2006 God natt snuppa - håper du får sove godt!! Selv om det er vondt å savne, kan det være litt godt også. For da kjenner man at man elsker, og det er godt, midt oppi alt det vonde.... igjen!! Setter igjen et hamster hjul så kan du løpe tvillingene ut!! :hoppe: (Har hørt det er lurt å gå i trapper - men hamsterhjul må da være tingen!! :klø: ) ← Moroklumpen!! Jeg går i trapper, men åååh det er slitsomt. men så lenge bekkenet tillater det, så går jeg der det er trapper og ikke heiser. Flinke meg!! og ja, det er godt å savne... Tenker på deg. Ikke lenge igjen nå! ← Hei! Nei det er ikke lenge igjen. Håper jeg er trebarnsmamma innen en uke... Heier på deg og guttene, snaaart er de ute skal du se! ← Snaaart er ikke snaaaaart nok... Kjempelenge siden jeg har vært her nå. En stor og lykke til med innspurten! ← Hei så koselig å se deg her igjen!! Tusen takk! Gleder meg til å bli ferdig!! Hvordan er formen? ← tja formen er nå grei nok egentlig. Med tanke på at jeg omtrent 6,5 kg baby i magen, pluss alt annet, så er livet helt greit. Forkjølelsen har sluppet taket sånn nesten og jeg er klar for fødsel. Du da? Har du det greit?? Det er ikke lenge igjen før du endelig blir mamma!! Ååh det er supert altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 27. september 2006 nå blir jeg helt tullete her!!! gutta turner! Noe helt utrolig! Magen beveger seg frem og tilbake opp og ned, og jeg sitter bare og måper... Skulle gjerne hatt videokamera akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 27. september 2006 Og nå kom mannen hjem med en stoooor melkesjokolade til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 27. september 2006 #385 Del Skrevet 27. september 2006 Hei - der var vi samtidig her gitt!! Snille mannen som kommer med sjokolade.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. september 2006 #386 Del Skrevet 27. september 2006 Tenk at du har 2 ferdige babyer inni magen din som bare gleder seg til å komme ut og møte mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 27. september 2006 Nivea: Bare fordi!! se en søt hamster!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 27. september 2006 Tenk at du har 2 ferdige babyer inni magen din som bare gleder seg til å komme ut og møte mamma og pappa ← Tror du de gleder seg? Jeg tror de gjemmer seg. vil ikke komme og hilse på oss. Kanskje det er lydnivået på Erik som gjør det? Han er ikke akkurat en stille og rolig 3 åring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. september 2006 #389 Del Skrevet 27. september 2006 Joda! De gleder seg nok, ihvertfall rent instinktivt! Det velger jeg å tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 27. september 2006 Ok da stoler jeg på deg!! De har det i alle fall bra der de er, men jeg prøver å si at det er mye morsommere å være her på utsiden. Tenk på alle presangene og vennene de kommer til å få uten en gang å måtte gjøre noe spesielt! De trenger bare komme ut og så er de verdens sentrum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. september 2006 #391 Del Skrevet 27. september 2006 Mulig du har sagt det før altså, men vet dere om de er eneggete eller toeggete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 Forfatter #392 Del Skrevet 27. september 2006 De vet ikke sikkert, men det er størst sjanse for at det er toegget. Men siden det er to like kjønn, så kan man ikke si det sikkert. Vi venter i spenning... Lurer sånn på om de ligner på hverandre og på storebror. Evt hvordan de ser ut. KOM UT OG VIS DERE FRAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. september 2006 #393 Del Skrevet 27. september 2006 jaaa kom ut! :-D Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 28. september 2006 Våken igjen Luftvondter i magen og slikt, pluss masse halsbrann... Og den halsbrannen er bare til pass til meg. SÅ mye sjokolade jeg spiste alt for sent i går. Jaja,d et var godt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. september 2006 #395 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg tror du helt trygt kunne spise og nyte all den sjokoladen jeg, for jeg lærte nemlig på MacGyver for femten år siden at en sjokoladeplate tettet en lekkasje i en syretank fordi sjokoladen var basisk og reagerte med syren! Så halsbrannen er ikke sjokoladen sin feil! INGENTING i hele verden er sjokolade sin feil. Så det så! Bare hør på MacGyver, han vet alt! Kjedelig med halsbrann likevel da.. Og luftvondt.. Pleier liksom å hjelpe å legge seg på magen når man har luftsmerter, men det er ikke så lett med diger gravidemage... Dette er forresten din siste torsdag som gravid i denne omgang!! Bare 6 dager igjen til 4. oktober! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. september 2006 #396 Del Skrevet 28. september 2006 Dette er forresten din siste torsdag som gravid i denne omgang!! Bare 6 dager igjen til 4. oktober! :hoppe: ← Det må vi litt for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 28. september 2006 Det blir nok min aller siste torsdag som gravid... Skal nok ikke ha flere nå. Tre barn er nok!! Og GRATULERER så masse til *MissS* selv om hun lover og lyger!! Morsomt at det kommer så mange KG babyer for tiden!!! Men nå håper jeg at jeg kan få føde som neste i køen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 28. september 2006 Skikkelig kvalm og fårlig i magen i dag... Det er utrolig slitsomt... Og nå kommer snart guttene mine hjem. og vi skal ha taco til middag. Og det er bare Drua sin skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2006 #399 Del Skrevet 28. september 2006 Og nå kommer snart guttene mine hjem. og vi skal ha taco til middag. Og det er bare Drua sin skyld... ← Det blir sikkert kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 28. september 2006 Det blir sikkert kjempegodt!! ← Det var det, men nå er jeg også kjeeeeempemett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå