magnhild Skrevet 24. september 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 24. september 2006 Er du her enda altså?? Jeg har vært på reise og forventet at du snart var ferdig. Men uansett jammen ikke lenge igjen Spennende med under to uker igjen! Det er kort tid det ← 10 dager igjen nå. 9 i morgen! Hatt en fin tur?? dessuten så tror jeg nok du hadde fått en sms om det hadde skjedd noe mens du var på reise altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 #362 Del Skrevet 24. september 2006 Oi! Er det berre ti dagar igjen! Så spennande! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. september 2006 #363 Del Skrevet 24. september 2006 håper du har noen som sladrer til oss når det skjer noe! Og forresten: LYKKE TIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 25. september 2006 Oi! Er det berre ti dagar igjen! Så spennande! Masse lykke til! ← Sant det er rart?? Det er jo ikke lenge i det hele tatt!! Er egentlig kjempeklar, men også langt derifra... håper du har noen som sladrer til oss når det skjer noe! Og forresten: LYKKE TIL!! ← Har nok en del som står i kø ja. Så vi får se hvem det blir som sladrer. Men noen sladrer ja, det er det nok!! Og TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #365 Del Skrevet 25. september 2006 Så spennende Magnhild!!! 9 dager igjen, max! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 25. september 2006 #366 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) oi! No er det jammen ikkje lenge igjen Sikkert godt å ha ein fast dato å forholde seg til. Men det KAN jo vere at det skjer noko før den datoen og Endret 25. september 2006 av Hermione Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 25. september 2006 #367 Del Skrevet 25. september 2006 9 dager... Syns det bare er noen uker siden dere fant ut av det var dobbelt opp jeg!! Tida flyr gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 25. september 2006 9 dager... Syns det bare er noen uker siden dere fant ut av det var dobbelt opp jeg!! Tida flyr gitt... ← Åååh det er jo lenge siden det nå. Jeg hadde trodd de var ute til nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 25. september 2006 Kanke disse ungene komme nå?? Jeg er så leeeeeeeeeeeeiiii av å ha ondt, ikke få puste, ikke kunne å normalt, ikke kunne gå på butikken, det å lage meg en skive er et dagsprosjekt og jeg har bare lyst til å scrappe sider med nyfødt bilder!!! Dessuten så føder alle før meg!! grr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 25. september 2006 teit natt... teit dag... Savner bigsis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. september 2006 #371 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Håper dagen i dag er bedre, vennen!! Og ja.. Selvsagt MÅ jeg få melding :nikker: Bare det at teite mobilen min ikke ville virke i Tyskland Jobbmobilen funket utmerket, men min ville ikke Heier på tvillingene: NÅ MÅ DERE KOMME UT GUTTER!! Det er mye morsommere å være utenfor magen. Masse deilig plass og en mamma og en pappa dere kan trille rundt lillefingeren og få til å gjøre masse rart fordi de er hodestups forelska i dere. Også har dere en sånn flink og skjønn storebror som garantert blir helten deres en god stund. Han blir det moro å hilse på Så: KOM UT!!! :hoppe: Endret 26. september 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. september 2006 #372 Del Skrevet 26. september 2006 Tid er et relativt begrep: Å holde pusten; da er et minutt lenge. Å være på tivoli: er en dag for kort... For andre oppleves svangerskapet kortere enn for hovedpersonen. God klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 26. september 2006 Kontroll snart... Får vel gjøre meg klar. til bigsis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. september 2006 #374 Del Skrevet 26. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. september 2006 #375 Del Skrevet 26. september 2006 Eg lovar deg at eg ikkje skal føde før deg! Ha ein flott dag, og lykke til på kontroll. No er det snart din tur til å ligga der å sprika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 26. september 2006 god natt alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 26. september 2006 #377 Del Skrevet 26. september 2006 God natt snuppa - håper du får sove godt!! Selv om det er vondt å savne, kan det være litt godt også. For da kjenner man at man elsker, og det er godt, midt oppi alt det vonde.... igjen!! Setter igjen et hamster hjul så kan du løpe tvillingene ut!! :hoppe: (Har hørt det er lurt å gå i trapper - men hamsterhjul må da være tingen!! :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. september 2006 #378 Del Skrevet 27. september 2006 Tenker på deg. Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. september 2006 #379 Del Skrevet 27. september 2006 Heier på deg og guttene, snaaart er de ute skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. september 2006 #380 Del Skrevet 27. september 2006 Kjempelenge siden jeg har vært her nå. En stor og lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå