Gå til innhold

Knerten og overraskelsene

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36+6 i dag...

Tiden flyr...

men jeg sliter med å finne på noe morsomt å gjøre på om dagen. Det er liksom ikke så morsomt å ligge på sofaen hele tiden.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37+0 med tvillinger i magen, det er jo utrolig bra av både deg og guttene! :danse: Og uansett: Nå er du 37+0 og enhver baby har lov å komme da, og særlig to!

Sender deg en diger klem! :klem:

*og så stjeler jeg litt av tålmodigheten din jeg...* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEI!

Mitt mareritt å føde når man er forkjølet. Da har man det vondt nok fra før liksom (skal sies at jeg syter utrolig mye når jeg er forkjølet)... Snakk med legene!! Må da finnes gode råd!

Enn så lenge - knip igjen!!

Hadde aldri trodd jeg skulle si det til deg, i uke 38!!

Eller...tar jeg grundig feil nå da kanskje?

Kasnkje du like gjerne skal få lov til å føde, slik at de hersens gravid-slimhinnene skal dra sin vei!!? Kanskje man blir bedre med en gang etterpå! :)

JEG TENKER PÅ DEG!! :klem:

Håper jeg ikke var for negativ...for det behøver ikke du liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillen: :klem: du er ikke negativ og jeg blir bare glad for å se deg her inne!! EJg fødte jo Erik med influensa, og det var ikke noe sæærlig med keisersnitt da nei... :tristbla: Men jeg er ikke så ille nå, så jeg håper virkelig jeg kan få føde om ting skjer. Det er tungt og vondt i bekken og mage om dagen, så jeg er sliten.

nå er det kontroll snart. Aller mest kunne jeg tenkt meg å sove mer. Men det får jeg gjøre etterpå! vi ses jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Max 12 dager igjen!

4. oktobner blir jeg satt i gang om de ikke finner riktig vei ut før den tid!

12 dager... :overrasket: Det er ikke så lenge til det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har holdt ut og guttene har holdt seg på plass så lenge! Skjønner godt at det er kjedelig, men nå er det jammen ikke lege igjen, og i magen har du to friske og sterke gutter som bare venter på å komme seg ut :). Håper kroppen din er snill med deg, og at influensaen letter snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du her enda altså?? Jeg har vært på reise og forventet at du snart var ferdig. Men uansett jammen ikke lenge igjen :hoppe:

Spennende med under to uker igjen! Det er kort tid det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...