Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Lønner det seg å ha reiseforsikring så lenge man oppholder seg i Norge? Jeg tenker da på at blir man syk får man jo dekket utgifter til behandling og transport av det offentlige. Når det gjelder verdier må man vel ha en egen forsikring på smykker og spesielt dyre gjenstander. I tillegg får man ikke dekket noe dersom man har lagt fra seg noe. Gjenstanden må ha blitt stjålet, og hvor ofte skjer det? Sist men ikke minst er vel egenandelen så høy at det skal koste en del før at du får dekket noe. Har valgt å kutte ut reiseforsikringen så lenge jeg ferierer hjemme. Er jeg en dust? Ferierer jeg utenlands tegner jeg reiseforsikring.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 ja, det lønner seg med reiseforsikring uansett. De fleste forsikringer dekker tap og skader på gjenstander.I tillegg er de fleste er gyldige for småturer og dagsturer, til og med en tur på butikken.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Enig med onyx. Reiseforsikring lønner seg. Jeg har helårs reiseforsikring, og fikk igjen penger da lommeboka mi ble stjålet av en lommetyv på T-banen i Oslo sentrum. Jeg var ikke langt hjemmefra, og slett ikke på noen ferie, men jeg fikk igjen alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå