Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Tidligere i dag så skulle jeg gjøre noe jeg gruet meg til... (jobbintervju). Ca en time før jeg dro ut dit fikk jeg lemus på det ene øyet. Det varte under hele intervjuet og nå holder det på ennå! Og det er ca 3 timer siden jeg var der. Jeg går utifra at lemusen var en stress/angstreaksjon? Men hvorfor holder det da på ennå? Jeg er jo ikke redd lenger, jeg føler meg ganske lettet faktisk.... Jeg pleier ikke å ha lemus, og jeg tror ikke det har skjedd pga psykiske ting før...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Jeg får høre hvis jeg har leamus, at det er fordi jeg er trøtt..
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Ts her, jeg har leamus ennå og det er ca 8 timer siden det begynte... Dette begynner å bli irriterende!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Kanskje du er blitt smittet av han ene idol-dommeren??
T.S Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Det er faktisk bare en elektrokjemisk dysfunksjon! Dvs at det produseres elektrisitet (nerveimpuls) lokalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå