Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2006 #21 Skrevet 16. mai 2006 Kaster et blikk på en episode nå og da både med Fruene og Lost. Er egentlig ikke noe særlig begeistra. Er med ettertanke, svært lite begeistra for det meste som går på tv av serier om dagen.
Miranda Skrevet 18. mai 2006 #22 Skrevet 18. mai 2006 Jeg synes "Desperate Hosewives" er kjempe søt. Følger også med på Lost.
Blåklokke Skrevet 18. mai 2006 #23 Skrevet 18. mai 2006 Har sett endel episoder, men irriterer meg over mye. F.eks. Teri Hatcher som bare har ETT ansiktsuttrykk, halvåpen munn og store, forskrekkede øyne, STØNN !! Og nå får hun se og få bestemt seg for om hun skal ha den rørleggeren eller ikke.
loffen Skrevet 18. mai 2006 #25 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Følger fremdeles med, men begynner å bli en smule lei.... Alle poengene og virkelmidlene er brukt opp. Og hun forhenverende Lois Lane har begynt å gå meg på nervene. Forresten, kan hun bli tynnere nå? ← Synes 'virkelighetsnære' Cæsar er enda mere fjernt fra virkeligheten. Endret 18. mai 2006 av loffen
Murron Skrevet 18. mai 2006 #26 Skrevet 18. mai 2006 Er det bare jeg som synes at Frustrerte Fruer er en litt slitsom serie? ← Nei du er ikke alene. Har ventet lenge nok på at den skal bli bra, så opphauset den er av media. Men gidder ikke mer. Den er platt rett og slett! Lurer på hva de egentlige seertallene er...
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #27 Skrevet 18. mai 2006 Er det bare jeg som synes at Frustrerte Fruer er en litt slitsom serie? Grei nok liksom, men ikke noe mer... Uff, føler meg som et misfoster jeg ← Er enig med deg. Men så syntes ikke jeg det var noe spesielt med Friends heller da...Så da skjønte jeg jo fort at jeg hadde noe annerledes smak enn de fleste jeg kjenner
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #28 Skrevet 24. mai 2006 Ga den opp etter første episode jeg... Prøvde å se denne "oppsummerings-episoden" som gikk i vinter, men synes det ble for sært... Så første episode jeg også. Hadde skyhøye forventninger da, men synes ikke det var bra i det heletatt. Begynte å se igjen etter en stund og nå er jeg hekta.
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2006 #29 Skrevet 25. mai 2006 Jeg syns Frustrerte Fruer er grei underholdning/tidtrøyte, men går som regel glipp av det uten at det gjør meg det minste. Har liksom ikke de store forventningene til slike serier og blir derfor ikke skuffet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå