Gjest BagLady Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Er det bare jeg som synes at Frustrerte Fruer er en litt slitsom serie? Grei nok liksom, men ikke noe mer... Uff, føler meg som et misfoster jeg
Daria Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Ga den opp etter første episode jeg... Prøvde å se denne "oppsummerings-episoden" som gikk i vinter, men synes det ble for sært... Så vi er nok flere misfostre Ikke ser jeg Lost heller... eller Prison break... har ikke engang lest DaVinci-koden... Jeg kan nok settes i bur først som sist...
Gjest BagLady Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Ikke ser jeg Lost heller... eller Prison break... har ikke engang lest DaVinci-koden... Jeg kan nok settes i bur først som sist... ← Ikke jeg heller - men ikke si det til noen
Titti72 Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Jeg følger fortsatt med. Men jeg er ikke stor fan av den, og glemmer ofte noen episoder.
Daria Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Ikke jeg heller - men ikke si det til noen ← Sier ikke et ord jeg...
Mandel Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Synes første sesong var bra, men nå synes jeg bare det blir mer og mer dumt. Har vel brukt opp det de hadde på lager av historier. Når så mange av karakterene plutselig skal bli "onde" er det ikke spesielt morsomt lenger.
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes den serien er utrolig bra. Men så synes jeg hotell cæsar suger og, så det sier kanskje litt?
LilleBille Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Jeg gidder ikke se på den - det blir bare for dumt - velger heller CSI på TV Norge.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Ga den opp etter første episode jeg... Prøvde å se denne "oppsummerings-episoden" som gikk i vinter, men synes det ble for sært... Så vi er nok flere misfostre Ikke ser jeg Lost heller... eller Prison break... har ikke engang lest DaVinci-koden... Jeg kan nok settes i bur først som sist... ← Ikke jeg heller - men ikke si det til noen ← Sier ikke et ord jeg... ← skal ikke sladre jeg heller....
Annie Skrevet 16. mai 2006 #11 Skrevet 16. mai 2006 Er det bare jeg som synes at Frustrerte Fruer er en litt slitsom serie? Grei nok liksom, men ikke noe mer... Uff, føler meg som et misfoster jeg ← Det er ikke bare du nei. Jeg synes den serien er utrolig bra. Men så synes jeg hotell cæsar suger og, så det sier kanskje litt? ← Jeg liker ingen av dem jeg.
Prinsesse på erten Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Følger fremdeles med, men begynner å bli en smule lei.... Alle poengene og virkelmidlene er brukt opp. Og hun forhenverende Lois Lane har begynt å gå meg på nervene. Forresten, kan hun bli tynnere nå?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #13 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Det er vel litt sånn enten eller. Enten liker man serier i en kategorien eller ikke. Grunnen til at jeg nevnte hotell cæsar er fordi jeg kjenner flere som sier de liker litt mere "virkelighetsnære" serier, som f.eks hotell cæsar.. jeg kaller ikke den serien særlig reel, meg om det. Endret 16. mai 2006 av Binna
Susan Sto Helit Skrevet 16. mai 2006 #14 Skrevet 16. mai 2006 Det er vel litt sånn enten eller. Enten liker man serier i en kategorien eller ikke. Grunnen til at jeg nevnte hotell cæsar er fordi jeg kjenner flere som liker litt mere "virkelighetsnære" serier, som f.eks hotell cæsar.. jeg kaller ikke den serien særlig reel, meg om det. ← Virkelighetsnære Hotel Cæsar
Gjest Fruktfat Skrevet 16. mai 2006 #15 Skrevet 16. mai 2006 jeg så ikke første seongen da den gikk på tv, interesserte meg ikke i det hele tatt. men så fikk jeg den på dvd i romjula, og da var det gjort... jeg og samboeren (han ble hekta han og, ja) satt oppe halve natta: " bare en episode til, vi tar den neste og, oj, bare en episode igjen på denne dvden, da må vi se den og!" nå som den går på tv ser jeg på, men den er mye bedre på dvd... (godt mulig det var sesong 1 som var bedre da.)
Dru Skrevet 16. mai 2006 #16 Skrevet 16. mai 2006 Er det bare jeg som synes at Frustrerte Fruer er en litt slitsom serie? Grei nok liksom, men ikke noe mer... Uff, føler meg som et misfoster jeg ← Du er ikke alene. Jeg liker den ikke i det hele tatt. Ikke Lost heller, for den saks skyld. Og du føler deg som et misfoster?
Gjest Emera Skrevet 16. mai 2006 #18 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har prøvd og prøvd. Men det nytter ikke. Frustrerte fruer er så fjernt og kjedelig at jeg mister interessen etter kort tid. "Virkelighetsnære" Hotell Cæsar ser jeg heller ikke på.
Gjest Sexy Cath Skrevet 16. mai 2006 #19 Skrevet 16. mai 2006 Det er vel litt sånn enten eller. Enten liker man serier i en kategorien eller ikke. Grunnen til at jeg nevnte hotell cæsar er fordi jeg kjenner flere som sier de liker litt mere "virkelighetsnære" serier, som f.eks hotell cæsar.. jeg kaller ikke den serien særlig reel, meg om det. ←
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #20 Skrevet 16. mai 2006 (endret) OK, jeg må bare si at hvis Hotel Cæsar er virkelighetsnært, da befinner jeg meg i et parallelt univers. Og jeg liker hverken Fruene eller Lost, eller Sex og Singelliv. Men jeg halvveis tolererer Will&Grace, teller det? Endret 16. mai 2006 av Elphaba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå