Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en mail uten avsender og uten innhold.

helt merkelig m.a.o. da jeg har flere adresser sjekket jeg også hvilken adresse den var kommet til, og det feltet er også tomt. denne mailen er altså ikke til eller fra noen og inneholder ingenting..

noen som har vært borti dette fenomenet, eller vet hva det betyr?

*lurer*12

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en slik mail i går.. og det var en mail som inneholdt virus! Antageligvis er det det du har fått også. Husk å oppdatere virus programmet ditt ofte. Mitt program tok heldigvis viruset... denne gang.... Husk å ikke ha forhåndsvisning på outlook. Uten forhåndsvisning kan ikke viruset spre seg av seg selv.. Men det gjør det hvis du åpner mailen.. så sant ikke programmet ditt har tatt seg av det da. Jeg åpner aldri mail jeg ikke vet hvem er fra. Og det er nok et godt tips til alle. Særlig når mail adressen min ligger rundt omkring på nett. F.eks her...

Gjest dorian
Skrevet

Hei Cassandra!

Tror ikke det at mailadressen din ligger her vil forårsake noe slikt. Med det nye forumet fikk kg nemlig databaser, og da er det mye vanskeligere for emailadresseinnsamlings-robotene å få tak i informasjonen icon_smile.gif

d icon_wink.gif rian

• 2 uker senere...
Skrevet

Jommen... siden jeg hadde mail adressen min "offentlig" da?? Nå har jeg jo fjernet den.. og jeg mente ikke at KG på noen måte skulle "gi" bort adressen min... men så lenge den lå der og alle kunne finne den, så tenkte jeg at det sikkert ikke var så lurt... For.. hvis noen vil ha privat kontakt med meg så kan de jo sende en privat melding...12

Skrevet

Det kan nok være virus ja. Jeg var også plaget med det for en tid tilbake, men er nå nøye med oppdatering av virusprogram og sånn, og dermed stoppes de greit. Og da oppdaget jeg også at det var virus det var...12

Skrevet

Jeg får ofte slike mailer, en god regel er at selv om det er avsender på mailen, IKKE åpne dem om du ikke vet hvem det er fra.

Det er nok å åpne mailen, og vips, du har virus !12

Gjest sexysadie
Skrevet

Vel d er d virusscannere er til for å bekjempe!

• 2 uker senere...
Skrevet

Sexysadie : Fikk mail fra deg i går. Åpnet den ikke da det var en slik "videresendt" mail. Så om ikke du har sendt den, så har du tydeligvis virus som selv sender ut mailer fra din maskin.

Skrevet

jeg har nortenantivirus 2002 og mc affe til virus programmer. Alikevell får jeg mailer uten innhold.

Vet ikke hva som skjer......12

Skrevet

Tettra:

Selv om man har virusprogram vil man få virusmailene som blir sendt til adressen din. Men virusprogrammet sier ifra at mailen inneholder virus slik at du kan slette den uten å åpne den. icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...