Gå til innhold

Nurket er på vei til oss...

Iroim

Anbefalte innlegg

Huff, så skummelt med blødning! Jeg skjønner veldig godt at du ble stresset, altså! Godt du fikk sett UL og bekreftet at alt er bra, og nå er det jammen ikke langt til 12 uker heller! Du får bare slappe av i varmen og la dagene gå!

Jeg reiser på ferie i morgen, så dette er nok siste besøket fra meg på lenge! Ha en super sommer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Ikke lenge til du er forbi de første 3 mnd! :klem:

Husker jeg følte det var en eeeevighet til...... :sjenert:

Planer for helgen da? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for helgen har jeg vel egentlig ikke.. Skal bare ta det veldig rolig.... Venter på uke 12 !!!! Så er det så varmt at jeg nesten ikke orker å være ute, deilig med sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Deilig å slappe av ;)

Ja vaaarm sommer! :ler:

Idag er det ikke så mildt her, og meldt regn.. :grine:

Hvis det blir sol, så blir det stranda etter jobb! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolig fin helg for oss. Litt bekymret over at ryggen min er lite samarbeidsvillig. Har vond hele tiden, og det sitter i korsryggen og nedover i rompa. Skal til legen 1 august, og før den tid går ikke jeg til fysioterapaut. Gu mente jo at jeg burde ta det litt pent, så det gjør jeg. Hun anbefalte ikke fysioterapi nå..... Kanskje akupunktur kan hjelpe?

Har spydd på kvelden to dager i helgern, men opplever ikke den samme kvalmen som tidligere. Heldigvis. Takler ikke tanken på å spise kjøtt, som stekes eller grilles.. Men klarer pølser fra bensinstasjon og kjøttboller? Hvor merkelig er ikke det.... Parfyme og såpe er et annet problem, det lukter så veldig sterkt... Og da blir jeg kvalm..

Har scrappet side 1 i svangerskapsalbumet, er ganske så fornøyd! Så har jeg satt av 3 sider til 1 trimester, får se o m jeg får det til. Skal inn 4 ul bilder, tekst for hver uke og 2 magebilder... Gøy å holde på med.

Fortsatt usikker på om vi skal ta den ULen til torsdag, merker jeg er litt stresset, men vet at om alt er bra blir jeg jo rolig... Men UL 1 gang i uka er sikkert ikke det optimale for nurket heller, det er liksom det jeg tenker mest på..

Fått mer kviser enn før, og det er ikke bra siden jeg har problemhud, dessuten er jeg vel snart hårløs....

Og dundrende hodepine er min nye hverdag... Men er snart over 12 uker, og da skal jeg kjøpe den første baby bodyen.. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffda.. trist å høre om ryggen :kose:

Jeg begynte også med scrapping på lørdagen, kjempegøy!

Printa UL bilder idag, for jeg hørte originalene blir helt svarte og ødelagte tilslutt, så du bør scanne de!

Uff dumme hodepine, håper den forsvinner! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Kjedelig med ryggen da.. Samme sliter jeg med, og jeg fikk nylig diagnose bekkenløsning... Kanskje du også har det? For meg hjelper det å ta ting helt, helt rolig, da har jeg vanligvis lite vondt på dagen. Men morgen og kveld er vonde..

Og den kroppen den kroppen - merkelig hvordan den velger ut hva den vil ha og ikke! :ler: Håper ting normaliserer seg etetr hvert! Det har det gjort for min del, nå har jeg helt vanlig matlyst og kosthold som jeg alltid har hatt!

Og du - etter menstermin er du 12+0 i dag, så jeg gratulerer deg med tolv fullgåtte uker!! Det er ikke før ordinær UL-screening at de setter termin etter UL, menstermin (eller det hjulet da, Nagell eller hva det heter) er gjeldende fram til dess. Så grattis!! Du har 12 fullgåtte uker bak deg!! :hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trosset ryggen.. Gått en tur på 35 minutter... Vagger som en gås, men det var himmelsk å være ute litt!!!! :klappe: Skal prøve å få til det ca annenhver dag, klikker av å ligge på sofaen... Skal sies at det var forbanna vondt da, men bet tenna sammen og gikk den planlagte ruta. :sjarmor:

Er 12 uker etter menstermin i dag ja, men har to Ul bilder av nurket som sier det er enda 2 dager til grensen er nådd..... Men føler meg relativt trygg nå!!!!

Mannen venter som en gal på at vi skal krysse den grensen, 3 mnd uten sex er lenge det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Flink som kom seg ut på en liten tur! :klappe:

Har dere ikke hatt sex på snart 3 mnd?? :grine:

Det hadde jeg ikke klart! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 12 uker!!! (henger meg på Epona her, etter menstermin har du allerede kommet så langt!!) :hoppe:

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Valget har jo vært enkelt, med så mye blødninger og spying som jeg har hatt. Sex har ikke vært på listen over ting vi gjør en gang, men det er noe vi har vært enige om. (Trodde aldri i verden jeg skulle klare det jeg heller altså.... :legrine: )

I morgen er jeg 12 uker , i alle fall slik jeg regner det. :hoppe:

Våknet i natt av en skikkelig røyklukt, det brant et eller annet sted ute.. Og jeg tror vinden fikk all røyken inn i vårt soverom. Mamma innstinktet er våknet i alle fall.

Skal prøve å komme meg ut på en gå tur i dag også, selv om det frister lite med regn og sur vind.

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres egentlig ikke ut som du burde gå så mye turer. Det finnes ikke svømmehall eller noe nær der du bor da? Der går det jo an å trene uten å belaste kroppen så mye.

Det er viktig å lytte på hva kroppen vil også. Vil den ikke, så vil den ikke.

Du bør vel egentlig oppsøke lege ganske snart, med en sånn rygg som det høres ut som du har!

Bekkenløsning er absolutt ikke til å spøke med! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Valget har jo vært enkelt, med så mye blødninger og spying som jeg har hatt. Sex har ikke vært på listen over ting vi gjør en gang, men det er noe vi har vært enige om. (Trodde aldri i verden jeg skulle klare det jeg heller altså.... :legrine: )

Hva gjør man ikke for disse knøttene som man ønsker seg sånn! :)

:hoppe: 12 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel ringe til legen egentlig ja.. Aner ikke mye om bekkenløsning, men er jo ikke sikkert det er det jeg har da......

Det blir bare :humpe: hele sommeren lang :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sikkert det er bekkenløsning du har, men kan jo være godt å finne ut hva du har? Så vet du hva du kan og ikke kan gjøre også.

Det er tross alt en tung påkjenning på kroppen å bære fram et lite barn, og det er jo greit at du er i stand til det, også når magen blir større? :)

Tror det viktigste med bekkenløsning er å være bevisst på hvilke bevegelser man bør holde seg unna. (Men nå har jeg begrenset kunnskap, siden jeg ikke har hatt antydning til sånne problemer ennå.) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...