Gå til innhold

Nurket er på vei til oss...

Iroim

Anbefalte innlegg

Epica: Venter fortsatt på å passere de 12 ukene jeg.  :klem:

Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe inn litt til det albumet i alle fall.... Har jo bilder av graviditetstestene, og ul bilder og endel tekst.... Og tanker som jeg kunne tenkt meg å scrappe:=)

Hmmm... Egen svangerskapsbok? Hørtes ut som en god ide!

Har jo endel sånne bilder vi også. (UL bilder får vi jo sikkert på mandag.) Har liksom tenkt at jeg kan ha disse tingene som de første få sidene i babyboka jeg, men kanskje en egen bok med litt tanker og ideer kunne være vel så bra?

Lurte litt på hvor dere var på bryllupsreise jeg, siden du skrev i boka mi at dere ble behandlet så bra! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svangerskapsscrappingen vil jo selvsagt inneholde mye tekst. Hva som skjer med nurket og våre tanker. Skriver og tenker mye jeg, så synes i alle fall det er en god ide.

Vi var på Rhodos, på vanlig charter tur... Men fikk strålende god behandling. Koset oss glugg i hjel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kjøpte du vanlig album, eller sånn som er beregnt for scrapping?

De var dyre, men veldig stilige! :-D

Mister du mye hår?

Jeg har fått litt hår på magen.. Men er visst vanlig! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper (eller har kjøpt..) album beregnet for scrapping..... Er ikke så god til å planlegge sidene mine, så det blir gjerne litt flytting hit og dit...

Mister mye hår ja! Det er ikke mye igjen, skal ta meg en b vitamin hårkur etter en tur på svenskekysten i morgen :sjarmor:

Kanskje jeg får litt farge på kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Er visst vanlig å miste endel hår dessverre... :tunge1:

Svenskekysten, du og mannen? Koselig! :-D

Jeg kjøper nok et scrappealbum jeg også, liker at de ser delikate ut :sjarmor:

Kose deg ikveld! :klem:

Snakkes imorgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte jeg dro av like mye hår hver dag som det jeg normalt gjør på en uke eller to... Men nå har det gitt seg, og håret er faktisk mykere enn vanlig.

Bekymret meg ikke så mye for det, for jeg hadde hørt det er vanlig, og jeg så ikke noen forskjell på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kos deg med mamsen! :kose:

Hva skal du ha til middag idag da?

(er matvrak for tiden!)

Jeg aner ikke.. Gleder meg allerede til middag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

middag ja... Har så vanskelig for å finne ut hva jeg ha lyst på... Kun pizza fra et sted her i byen som frister, og kan ikke spise det hver eneste dag... Går bare ikke......

Aner ikke, tror det blir brød i hele dag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første siden i albumet blir i alle fall hetende; " Skal vi bli foreldre?" Det blir utdrag fra mine desperate spørsmål på babyverden, tanker og litt dagboktekst jeg har skrevet....... Mulig jeg slenger inn et bilde av mannen og meg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag....

Startet dagen med blødninger, og jeg liker ikke blødninger!!!!!!

Har heldigvis fått vært på UL, og alt ser bra ut.. Er 11 uker i dag, akkurat det jeg skulle være etter sist UL....

Nå håper jeg at jeg slipper flere blødninger..

Jeg har en liten baby på 42,8 mm i magen :legrine: Hjertet slo, og gyn plaget nurket bittelitt slik at vi fikk se bevegelser.

Det er ikke lett å være gravid.

Nå har jeg fått beskjed om å ta det helt rolig, så det blir mye sofa og senga på meg fremover.. Og mye hjemme...

Endret av Iroim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Blødninger vil vi ikke ha noen flere av altså! Men så godt at lille nurket deres hadde det fint der inne! Du får ta det helt med ro og passe på deg selv og magen fremover.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Uffda vennen, så kjipt med blødninger, forstår du bekymrer deg! :klem:

Men alt er ok, heldigvis. Godt du fikk Ul!

Ta vare på deg selv og slappe av nå! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord jenter.

I dag er det kun en ekstrem hodepine som sitter igjen. Men den er helt sikkert relatert til en utrolig stressende dag for meg i går. Jeg forberedte meg og mannen på at det kunne ha gått veldig galt, og tårene rant så og si hele dagen.

Heldigvis så jo alt bra ut for lille nurket, så i dag begynner jeg på svangerskapsdagboken min. Er jo greit å bli ferdig med 1 trimester, før jeg entrer 2 trimester. Har jo 4 UL bilder, magebilde av meg fra uke 10, bilder av graviditetstestene og en del tekst. Tror det kan bli veldig bra.

Prøver nå å ha positive tanker, og faktisk så må jeg snart begynne å glede meg uten tvil... Er ikke bra for meg, eller babyen at det er så kort vei fra hvitt til sort. Akkurat nå er det kanskje min kjære mann som lider mest under det, men han viser stor ro og holder meg oppe. Elsker mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen. Ikke rart at følelsene tar litt overhånd når du opplever sånne blødninger altså. (Min svigerinne fossblødde flere ganger i 1 trimester, og nå er hun høygravid og alt er i orden med babyen, så det er flere som opplever det, og det går bra også!)

Godt at mannen din støtter deg og passer på deg nå, man trenger det når alt blir litt svart sånn.

Pass på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsene er ikke lett å få kontroll på når jeg har disse blødningene. I alle fall ikke ettersom jeg opplevde stor blødninger når jeg mistet sist... (Ja, selv om det var en MA...) Det er nok derfor jeg er hysterisk i sånne situasjoner, men om 6 dager er jeg 12 uker på vei ja..... :klappe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...