Gjest Forundret Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Kan man få kviser på de indre kjønnsleppene? Jeg har merket at jeg var sår og hoven på min ene indre kjønnsleppe. Fikk ikke sett på det før jeg kom hjem fra jobb. Og da jeg så i speilet, så det ut som om jeg hadde tre kviser på tuppen av den, som var blitt gule. Er dette virkelig kviser, eller noe annet? Jeg klemte litt på de, og det gule kom ut, og jeg synes ikke det er så intenst vondt og ømt nå
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Vil ikke skremme deg, men gå til legen og få testet deg for Herpes. Det kan oppleves slik.
^me^ Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 det kan oxo bare være talgkjertler. de er helt normale og få noen ganger. de er ømme og lit vonde å ta på,men går vekk like kjapt som de kom. vask deg daglig med intimsåpe så skal du se at de forsvinner luft litt ut i underlivet, ikke bruk truseinnlegg eller bind unødvendig eller smør deg inn med andre kremer..ikke bruk stramme truser. jeg pleier og få talgkjertler om jeg glemmer og vaske meg med intimsåpe og bruker vanlig såpe istedetfor. men for sikkerhets skjyld, så kan du gå til lege bare for og være sikker.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Man kan få kviser overalt på kroppen, så det er godt mulig det er kviser. Men symptomene du refererer til minner mistenkelig om herpesutbrudd, så jeg ville tatt en tur til legen for sikkerhets skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå